صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / فدراسیون شنا، ماهی بدون آب!
فدراسیون شنا، ماهی بدون آب!

انتقاد روسای هیاتهای استانی شنا از ادارات کل

فدراسیون شنا، ماهی بدون آب!

در جریان‌ مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اعضای هیات‌های ‌استانی از عملکرد مدیر کل‌ استان‌ها انتقاد کردند.

تیم ملی شنا

به گزارش کسب و کار نیوز، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو عصر امروز (سه‌شنبه) ششم آذر ماه ۱۳۹۷ به میزبانی آکادمی ملی المپیک و با حضور محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و رئیس هیات‌های استانی برگزار شد که در این مجمع، اقدامات فدراسیون شنا در سال گذشته و سال جاری، در زمینه‌های فنی‌ و مسائل مالی بررسی شد.

اصلی‌ترین‌ مشکلی که اعضای هیات استان‌ها در جریان این مجمع مطرح کردند، کوتاهی اداره کل‌ ورزش استان‌ها در قرار دادن استخرهای موجود در استان‌ها در اختیار هیات‌های استانی بود که قرار شد وزارت ورزش اقدامات لازم در این مورد را انجام دهد.

رئیس هیات استان خراسان شمالی نیز که یکی از منتقدان این‌ موضوع بود گفت: ما برای همگانی شدن رشته‌های آبی نیاز به استخر داریم اما در حال حاضر ما ماهی بی آب هستیم. می‌توانیم در اعماق شنا کنیم اما دریغ از یک قطره آب که اداره کل‌ها در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

محمدرضا داورزنی نیز در مورد انتقادات اعضای هیات‌های استانی نیز گفت: من نیز با این مسئله مشکل دارم و باید استخرها در اختیار ورزش‌های آبی قرار بگیرند، به همین تلاش می‌کنیم که در مورد این موضوع نیز رسیدگی‌های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.