صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سرمربی بادران: تیم ما برای صعود بسته شده است
سرمربی بادران: تیم ما برای صعود بسته شده است

سرمربی بادران: تیم ما برای صعود بسته شده است

سرمربی تیم بادران تهران می‌گوید نتیجه تساوی برابر گل‌گهر سیرجان قابل قبول است.

دیدار تیم‌های بادران تهران و شهرداری تبریز لیگ دسته یک فوتبال

به گزارش کسب و کار نیوز، درباره تساوی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ دسته یک اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول ما چند موقعیت خوب داشتیم و به گل رسیدیم اما در نیمه دوم آن‌ها به ما فشار آوردند و توانستند گل مساوی را به ثمر برسانند. شرایط آب و هوایی نیز در روند بازی نیز بی‌تاثیر نبود. اما در کل بچه‌ها زحمت کشیدند و توانستند یک امتیاز از خانه حریف کسب کنند.

او ادامه داد: گل‌گهر تیم بسیار خوبی است. این تساوی به علت روند رو به رشدی که برای بازی‌های بعدی در نظر داریم قابل قبول است. ما تا نیم فصل سه بازی مهم با تیم‌های شهرداری ماهشهر و آلومینیوم اراک و مس کرمان داریم و این تساوی می‌تواند نقطه شروع خوبی برای موفقیت در این بازی‌ها باشد.

سرمربی بادران در مورد حضور کوتاه عبدالله ویسی در بادران گفت: بعد از این که مهدی پاشازاده از جمع کادر فنی بادران کنار رفت، سران باشگاه با عبدلله ویسی به توافق رسیدند. اما در ادامه ایشان نتوانستند با باشگاه همکاری کنند و مسوولیت فنی باشگاه را به بنده سپردند. ما بازیکنان خوبی داریم و این تیم، تیم صعود است و برای صعود به لیگ‌برتر برنامه‌ریزی داریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.