صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / داورزنی: در مورد گرشاسبی مجمع باشگاه تصمیم‌می‌گیرد
داورزنی: در مورد گرشاسبی مجمع باشگاه تصمیم‌می‌گیرد

داورزنی: در مورد گرشاسبی مجمع باشگاه تصمیم‌می‌گیرد

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان این که در مورد حمیدرضا گرشاسبی مجمع هیات رئیسه تصمیم گیری می‌کند، افزود: ارتباط بین اداره کل ها با هیات های استانی شنا، شیرجه و واترپولو باید بهتر شود.

محمدرضا داورزنی

به‌ گزارش ‌ایسنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا، شیرجه واترپلو به میزبانی آکادمی ملی  المپیک و با حضور محسن رضوانی، رییس فدراسیون، محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان  و شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان  برگزار شد که پس از آن داورزنی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به قانون منع به کار گیری بازنشستگان در صورت خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس گرشاسبی می‌تواند در این باشگاه به کار خود ادامه‌ دهد، در این باره توضیح داد: مسلما باید قانونی که تصویب  شده اجرا شود، اما فعلا نمی‌توان در مورد  این پرسش پاسخ قطعی را داد، چرا که هنوز مشخص نیست دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چه زمانی به عنوان یک باشگاه خصوصی مطرح می‌شوند به همین دلیل باید تا زمان خصوصی سازی شدن این دو باشگاه فوتبال صبر کرد و در مورد ادامه فعالیت گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس نیز همه چیز در مجمع هیات رییسه تصمیم گیری خواهد شد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که ضیایی به دلیل این که  کارمند وزارت ورزش و جوانان بوده می‌تواند در صورت برکنار شدن از ریاست فدراسیون والیبال بار دیگر به وزارت ورزش و جوانان باز گردد، در این باره توضیح داد: اگر ماده ۶۰ قانون ایثارگری شامل حال ضیایی شود، او کارمند دولت تلقی می‌شود و می‌توان این موضوع را تایید کرد اما فعلا چیزی مشخص نیست و همه چیز تا تاریخ ۱۵ آذر ماه مشخص و تعیین خواهد شد.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش  و جوانان در مورد مجمع فدراسیون شنا نیز، خاطر نشان کرد: با توجه به موفقیت‌های ملی واترپلو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و کسب مدال برنز پس از ۴۴ سال شاهد تحول خوبی در بین رشته‌های آبی کشور از جمله شنا، شیرجه و واترپلو بوده ایم. برای این که بتوانیم توسعه این رشته را بیش از پیش حفظ کنیم باید امکانات کافی در اختیار هیات‌های استان‌های کشور قرار بگیرد، چرا که در غیر این صورت نمی‌توان انتظار زیادی در راستای رشد این رشته‌ها داشت.

داورزنی همچنین ادامه‌ داد: اگر می‌خواهیم شاهد موفقیت‌های روز افزون این سه رشته باشیم، باید برنامه‌ریزی دقیق نیز در راستای استفاده از استعدادهای استانی انجام دهیم. اگر موفقیت می‌خواهیم این مهم با یک یا دو ساعت تمرین در روز قابل دسترس نیست. طبق قانونی که وجود دارد باید امکانات مازاد ورزشی به مزایده گذاشته شود. از همین رو بهتر است اقدامات لازمه را انجام دهیم تا ارتباط بهتری میان اداره کل استان‌ها و هیات ها برگزار شود تا بتوان به صورت پیوسته و مداوم از استخرهای قهرمانی استفاده کرده و پرورش استعدادها را شاهد باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان برای وزارت ورزش  و جوانان دردسر ساز شده است؟ اظهار کرد: خیر. دردسر ساز نبوده است. وقتی قانونی را تصویب می‌کنیم بهتر است به صورت منظم آن را برگزار کنیم. تاکنون ۷۰ درصد از کارها پیش رفته است و تنها ۳۰ درصد از آن باقی‌ مانده است که ان‌شاء‌الله تا تاریخ ۱۵ آذر ماه همه چیز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.