صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / ‌ثبت ‌۱۰ هزار نفر سفر دریایی بدون سانحه در بنادر غرب هرمزگان ‌
‌ثبت ‌۱۰ هزار نفر سفر دریایی بدون سانحه در بنادر غرب هرمزگان ‌

‌ثبت ‌۱۰ هزار نفر سفر دریایی بدون سانحه در بنادر غرب هرمزگان ‌

‌مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه ضمن تشریح خدمات صورت گرفته به مسافران و گردشگران دریایی، از ثبت 10 هزار نفر سفر در مسیرهای بین بنادر چارک و آفتاب به جزیره کیش در ایام تعطیلات نیمه ربیع الاول سال جاری خبر داد.

سفر دریایی

‌به گزارش کسب و کار نیوز، ‌قاسم عسکری نسب در این رابطه اظهار کرد: بنادر چارک و آفتاب اصلی ترین پایانه‌های دریایی برای ترابری مسافران دریایی در غرب هرمزگان به جزیره کیش است و امیدواریم با برنامه‌های فرهنگی جذابی که تدوین کرده ایم، بتوانیم گردشگران دریایی را برای بازدید و اقامت چند روزه به این بنادر دعوت کنیم

وی با ارائه جدیدترین آمار از سفرهای دریایی در این منطقه، خاطرنشان کرد: طی ایام تعطیلات نیمه ربیع الاول(اواخر هفته گذشته و اوایل هفته جاری)، خدمات رسانی به جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر سفر در مسیر دریایی بین بنادر چارک و آفتاب به جزیره کیش انجام شد.

عسکری نسب با اشاره به اقدامات متعدد جهت ارتقاء آگاهی مسافران در زمینه استفاده از گردشگاه های دریایی و اقدامات ایجابی برای رعایت ایمنی در این اماکن، خاطرنشان کرد: شناورهای جستجو و نجات دریایی در محدوده های مجاز گردشگری دریایی به همراه واحدهای ایمنی و امداد و نجات در خشکی، طی تعطیلات گذشته از این سفرها پشتیبانی کردند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه، کاهش مدت زمان انتظار مسافران و افزایش خدمات رفاهی در بنادر را از جمله مهمترین اهداف تعیین شده برشمرد و ابراز امیدواری کرد، لحظات شادی برای گردشگران فراهم و خاطره خوشی در ذهن آن‌ها به یادگار حک شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: بیش از ۹۵ درصد از کل سفرهای دریایی کشور در بنادر مسافری و پایانه های دریایی استان هرمزگان انجام می‌شود و تاکنون هموطنان عزیز استقبال خوبی از سفرهای دریایی داشته‌اند.

عسکری نسب ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنانی که به استان هرمزگان و جزایر خلیج فارس مسافرت می کنند، اظهار کرد: مجموعه تلاشگران بنادر غرب هرمزگان از هیچ کوششی در جهت خدمات دهی مطلوب و ایمن در تمام فصول سال و به خصوص ایام تعطیل‌ دریغ نخواهند کرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه در پایان گفت: این مجموعه ضمن اتخاذ تمهیدات مناسب ایمنی و کنترل و نظارت بر نحوه رعایت استانداردها و الزامات ایمنی در گردشگاه های دریایی از ابتدای سال ۹۷ تاکنون، موفق شده میزان سوانح منجر به فوت را به صفر برساند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.