صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / پیروزی یاران غفور برابر پروجای صدرنشین/ تداوم قعر نشینی کاستلانا
پیروزی یاران غفور برابر پروجای صدرنشین/ تداوم قعر نشینی کاستلانا

پیروزی یاران غفور برابر پروجای صدرنشین/ تداوم قعر نشینی کاستلانا

در پایان هفته نهم لیگ‌ والیبال ایتالیا تیم ورونا در حضور دو لژیونر ایرانیش برابر میلانو شکست خورد و تیم‌ مونزا با درخشش غفور نخستین شکست پروجا را رقم زد.توپتوپ

امیر غفور - مونزا ایتالیا

به گزارش کسب و کار نیوز، هفته نهم لیگ والیبال ایتالیا، سری A با برگزاری شش دیدار به پایان رسید که در مهمترین دیدار هفته تیم مونزا در حالی که امیر غفور را از ابتدا داشت مهمان قرمزپوشان پروجا، صدرنشین بدون شکست سری A بودند که در پایان یاران غفور دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند با نتیجه سه بر دو برابر میزبان پرستاره‌شان به برتری دست یابند و اولین شکست پروجا در این فصل را رقم بزنند.

در این دیدار امیر غفور توانست ۱۲ امتیاز برای مونزا کسب کند.

مونزا ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۱۷، ۲۳-۲۵، ۲۵-۱۷، ۲۰-۲۵ و ۱۳-۱۵ به سود تود پایان داد و با وجود کسب پنجمین بردش همچنان با ۱۴ امتیاز در رده هفتم باقی ماند. پروجا هم با هشت برد و ۲۴ امتیاز از جایگاهش در صدر تکان نخورد.

در دیگر دیدار مهم هفته که بین تیم‌های میانه جدولی میلانو و ورونا برگزار شد تیم ورونا در شبی که نیکولا گربیچ از محمد جواد معنوی نژاد و مرتضی شریفی استفاده کرد برابر میزبانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا با قبول چهارمین باختش با ۱۱ امتیاز به رده هشتم سقوط کند.

در این بازی معنوی نژاد ۹ امتیاز و شریفی ۱۰ امتیاز برای ورونا کسب کردند اما نتوانستند مانع از این شکست سنگین خارج از خانه شوند.

ورونا ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۰، ۲۰-۲۵ و ۲۵-۱۹ به میزبان واگدار کرد تا میلانو با ۱۵ امتیاز به رده ششم برسد.

همچنین در یکی از بازی‌ها تیم قعر نشین کاستالانا که مجتبی میرزاجانپور را در اختیار دارد مهمان تیم رده نهمی لاتینا بود که در پایان زردپوشان کاستلانا در ادامه باخت‌هایشان با نتیجه سه بر صفر مغلوب لاتینا شدند تا همچنان بدون برد و ۲ امتیاز در انتهای جدول بمانند.

در این دیدار  میرزاجانپور با کسب ۱۲ امتیاز ستاره کاستالانا بود.

ست‌های بازی با امتیازهای ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۱ و ۳۳-۳۱ به سود لاتینا پایافت.

همچنین با توجه به حضور تیم‌های لوبه و  ترنتینو در جان باشگاه‌های جهان دیدار این دو تیم در هفته نهم چند روز پیش برگزار شد که لوبه با حساب سه بر یک از سد یاران سعید معروف در تیم سیه‌نا گذشت و ترنتینو با همین‌ نتیجه پادووا را شکست داد.

علاوه بر این از هفته هشتم سری A2 تیم پگ تاویانو در شبی که وحید والی غایب بود در ادامه نوار شکست‌هایش با نتیجه سه بر یک برابر توسکانیا شکست خورد.

هم‌چنین از هفته هفتم لیگ‌ والیبال ترکیه تیم زراعت بانک در حضور فرهاد قائمی و در شب غیبت صابر کاظمی پس از دو هفته شکست موفق شد برابر میزبانش تیم افیون با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تا از انتهای جدول فرار کند.

قایمی در این دیدار با کسب ۱۰ امتیاز از بهترین‌های تیمش بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.