صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / صالحی امیری: تصمیم درباره فوتبال محصول تدبیر وزیر ورزش و جوانان و کمیته المپیک بود
صالحی امیری:  تصمیم درباره فوتبال محصول تدبیر وزیر ورزش و جوانان و کمیته المپیک بود

صالحی امیری: تصمیم درباره فوتبال محصول تدبیر وزیر ورزش و جوانان و کمیته المپیک بود

رییس کمیته ملی المپیک گفت: همه فدراسیون‌های ما با قانون منع بکارگیری بازنشستگان، با اخلاق و در چهارچوب قانون رفتار کردند و در خصوص فدراسیون فوتبال هم تصمیم، محصول تدبیر مشترک وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بود که با کمترین خسارت برای کشور این اتفاق صورت بگیرد.

صالحی امیری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در نشست روسای فدراسیون‌ها با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: از همه بازنشستگان عزیز که سرمایه های ورزش هستند قدردانی و برایشان در سنگر جدید آرزوی موفقیت می کنم. شهادت می دهم همه فدراسیون‌های ما با قانون منع بکارگیری بازنشستگان، با اخلاق و در چهارچوب قانون رفتار کردند.

او ادامه داد: در خصوص فدراسیون فوتبال هم تصمیم، محصول تدبیر مشترک وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بود که با اجرای بی کم و کاست قانون ایثارگران و با کمترین خسارت برای کشور این اتفاق صورت بگیرد.قانون ایثارگران ظرفیتی را پیش بینی کرده که هر کسی می تواند در چهارچوب قانون از آن استفاده کند و فضاسازی ها یا ناشی از جهل و یا بر پایه عناد است.

صالحی امیری در مورد المپیک ۲۰۲۰ نیز گفت:المپیک ۲۰۲۰ از الان آغاز شده و اجلاس آن فردا در توکیو برگزار می شود و با نظمی آهنین و منطقی کار ها پیش می رود. ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک هم به صورت منظم با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود و کمیته ملی المپیک بدون هیچ چالشی با وزارت ورزش و جوانان در مسیر المپیک گام بر می دارد.از فدراسیون‌ها می خواهیم با تمام توان در جهت کسب سهمیه المپیک تلاش کنند.

او از برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در ماه آینده خبرداد و گفت: ماه بعد مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود و از همه دوستان می خواهیم در این مجمع حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.