صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / شکست تلخ خاتم اردکان برابر ترنتینو با لشگری از مصدومان
شکست تلخ خاتم اردکان برابر ترنتینو با لشگری از مصدومان

والیبال جام باشگاه‌های جهان - لهستان

شکست تلخ خاتم اردکان برابر ترنتینو با لشگری از مصدومان

تیم والیبال خاتم اردکان در نخستین دیدارش در جام باشگاه‌های جهان در لهستان، با نتیجه سه بر صفر برابر ترنتینو ایتالیا شکست خورد.

دیدار تیم های والیبال دورنای ارومیه و خاتم اردکان

به گزارش کسب و کار نیوز، روز نخست از رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های جهان امروز (دوشنبه) به میزبانی شهر رسوویا لهستان آغاز شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها که از ساعت ۲۰ و از گروه B انجام شد، تیم خاتم اردکان به عنوان نماینده قاره آسیا رو در روی تیم قدرتمند ترنتینو، پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها با چهار عنوان قهرمانی قرار گرفت که در پایان شاگردان رضا سالک با وجود در اختیار نداشتن شهرام محمودی و مهدی مرندی، با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند تا کار سختی برای صعود به دور حذفی در پیش رو داشته باشند.

در این بازی برای خاتم اردکان، وادی، غلامی، صنوبر، جهاندیده، والی و کارخانه وارد زمین شدند و در سوی مقابل ستاره‌های شناخته‌شده جهان والیبال از جمله آرون راسل، کاوچویچ و جیانلی در ترکیب ترنتینو حضور داشتند،  که در پایان قرمزپوشان اردکانی ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۵ و ۲۵-۱۹ به حریف قدرتمند ایتالیایی واگذار کردند تا با این باخت به قعر جدول گروه B سقوط کنند.

شاگردان روبرتو پیاتزا نیز با این برد قاطع و کسب سه امتیاز شیرین برای سایر مدعیان خط و نشان کشیدند.

از نکات جالب این بازی می‌توان به مصدومیت مهدی مرندی و نودوزپور اشاره کرد که باعث شد سرمربی خاتم به ناچار از فرهاد نظری افشار در پست لیبرو استفاده کند.

همچنین در سایر دیدارهای روز نخست از ساعت ۲۰ یاران میلاد عبادی‌پور در تیم اسکرا بلهاتوف به مصاف لوبه رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک در ست سوم جریان دارد. از ساعت ۲۳ نیز آسکو رسوویا میزبان سادا کروزیرو برزیل است و در دیداری تمام روسی نیز، زنیت‌کازان رو در روی کافل قرار می‌گیرد.

تیم‌ خاتم اردکان در دومین دیدارش فردا(سه‌شنبه) از ساعت ۲۳ به مصاف آسکو رسوویا لهستان می‌رود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.