صفحه اصلی / استان ها / گیلان / افتتاح مدرنترین مجتمع آبدرمانی گیلان در آستارا

افتتاح مدرنترین مجتمع آبدرمانی گیلان در آستارا

​همزمان با آخرین روز از هفته وحدت و سالروز میلاد با سعادت نبی اکرم حضرت محمد مصطفی (ص)، مدرنترین مجتمع آبدرمانی استان گیلان توسط بخش خصوصی در بندر مرزی آستارا افتتاح شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، مهرداد گلکار، سرمایه گذار و مدیر مجتمع آبدرمانی «حاجی حامامی» بندر مرزی آستارا، در آیین افتتاح این پروژه که با حضور مسئولان کشوری و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه با زیربنای ۴۲۰ متر مربع در دو فاز اجرا شد.

وی با بیان اینکه فاز نخست بالغ بر ۱۷۰ مترمربع وسعت دارد، ادامه داد: برای این فاز ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است که شامل استخر، ماهی درمانی، حمام ترک، سونای خشک و بخار، تردمیل و دوچرخه داخل آب، جکوزی ۸ نفره، تونل آب سرد، وان انفرادی و سایر امکانات می باشد.

وی اضافه کرد: در فاز نخست برای ۴ نفر به شکل مستقیم و برای ۱۰ نفر به شکل غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

گلکار در ادامه سخنان خود از آغاز عملیات اجرای فاز دوم همزمان با بهره برداری از فاز اول خبر داد و تصریح کرد: فاز دوم این پروژه ۲۵۰ مترمربع زیربنا خواهد داشت که شامل هیدروتراپی، فیزیوتراپی، کافی شاپ و بوفه خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تأسیسات موتورخانه پروژه مذکور، استاندارد و بسیار پیشرفته می باشد، افزود: نام این پروژه «حاجی حامامی» از حمام تاریخی قنبرمحله آستارا الهام گرفته شده است که یادآور و زنده کننده میراث فرهنگی گذشتگان منطقه است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.