صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ایستاده بدرقه شد
جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ایستاده بدرقه شد

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ایستاده بدرقه شد

اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، امروز /یکشنبه/ با حاشیه های مختلف همراه شد که از مهمترین آنها استقبال بی نظیر هنرمندان بود که موجب شد عده ای ایستاده این برنامه را دنبال کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به بالا بودن شمار میهمانان و استقبال بی نظیر هنرمندان، بیشتر شرکت کنندگان در این آیین با کمبود جا و صندلی مواجه شدند و ایستاده برنامه را دنبال کردند.
همچنین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که قرار بود با حضور شهیندخت مولاوردی برگزار شود، بدون وی و استاندار همدان برگزار شد.
همچنین هنرمندانی همچون مجید قناد، حسین محب اهری، پانته آ بهرام که داوری جشنواره را عهده دار بودند غایبان اختتامیه این جشنواره بودند.
این مراسم به صورت زنده از دو شبکه همدان و شبکه امید همدان پخش شد و هنگام بانگ اذان به مدت ۱۰ دقیقه این ارتباط قطع شد.
در ابتدای این آیین یک گروه تئاتر اقدام به اجرای پانتومیم کرده سپس در بین سخنرانی شاهد اجرای موسیقی شاد بودیم.
در این آیین ابتدا از محمد حسین صوفی بنیانگذار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، شهرام شیروانی مدیر هتل باباطاهر، دکتر مروجی و دکتر نجاریان پزشکان شرکت پایش سلامت الکترونیک برکت و علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.
یکی از برگزیدگان این جشنواره جایزه خود را تقدیم به کودکان کانون اصلاح و تربیت برای بازی در نمایش «اولیور توئیست» کرد.
پس از اتمام سخنرانی دبیر جشنواره که مجری از وی به عنوان بانوی تئاتر ایران یاد کرد یکی از بانوان حاضر در این مراسم با صدای بلند نسبت به نحوه داوری جشنواره اعتراض کرد.
مجری که سعی در آرام کردن فضا داشت وجود اینگونه اعتراض ها را طبیعی دانست و از معترضان خواست شیوه صحیح را برای بیان گلایه های خود انتخاب کنند.
همچنین در بین اعلام اسامی منتخبان چندین گروه تئاتر به نحوه داوری و انتخاب آثار و برگزیدگان اعتراض کردند.
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی» از ۲۸ آبان ماه در همدان آغاز شد و چهارم آذر به کار خود پایان داد.
۷۵۲۶**۲۰۹۰

همچنین مطالعه کنید:

سیمرغ کارگردانی بر دوش بهروز افخمی/ «مجنون» بهترین فیلم جشنواره

به گزارش کسب و کار نیوز، روز یکشنبه ۲۲ بهمن چهل و دومین جشنواره بین‌المللی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.