صفحه اصلی / استان ها / مازندران / تا زنده‌ام اجازه انتقال آب دریای خزر را به سمنان نمی‌دهم!
تا زنده‌ام اجازه انتقال آب دریای خزر را به سمنان نمی‌دهم!

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

تا زنده‌ام اجازه انتقال آب دریای خزر را به سمنان نمی‌دهم!

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا زنده ام اجازه انتقال آب دریای خزر را به سمنان نمی‌دهم.

انتقال آب دریای خزر

به گزارش کسب و کار نیوز گفته بود، موضوع انتقال آب دریای خزر در سال جاری از دستور کار مجلس خارج شده و اضافه کرده بود: با پیش بینی مجلس و بررسی نمایندگان بحث انتقال آب دریای خزر در سال ۹۷ از دستور کار خارج شده است و منتظر بودجه سال ۹۸ و تصمیمات جدید آن هستیم.

وی تصریح کرد: برخی از افراد درصدد این بوده که بحث انتقال آب دریای خزر را دوباره در صحن علنی مجلس مطرح کنند اما تلاش نمایندگان مازندران بر این است تا از این روند جلوگیری شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تلاش شده تا اتفاقی که برای دریاچه ارومیه افتاده است هرگز برای خزر و مازندران تکرار نشود، گفت: برخی از آبریزهای بالا دست و سد لار مازندران به تهران انتقال داده شد و پیگیر هستیم تا با کمک استاندار و آب منطقه ای مازندران تصمیمات جدی در این حوزه گرفته  شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: با همکاری نمایندگان درصدد هستیم تا وزیران دولت را به مجلس کشانده و موضوعات را با موضوع و سازمان خاص خود مورد بررسی قرار داده و مشکلات آن حوزه را با متخصصان آن بخش حل و فصل کنیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کرونا

تست کرونا ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا مثبت در بابل اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از اول اسفند ماه تاکنون …

۲ دیدگاه

  1. میلیونها نفر مردم در شمال کشور همگی در کنارت ایستاده اند و سربازانت هستند همگی با هم نخواهیم گذاشت انتقال آب انجام شود به خاطر محیط زیست ایران

  2. میلیونها نفر از شمال ایران در کنارت ایستاده اند و سربازت هستند با هم نخواهیم گذاشت انتقال آب از دریاچه خزر انجام شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.