صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ۳۰۱ میلیاردریال تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی مرکزی پرداخت شد
۳۰۱ میلیاردریال تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی مرکزی پرداخت شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت

۳۰۱ میلیاردریال تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی مرکزی پرداخت شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: 301 میلیارد و 124 میلیون ریال تسهیلات در حوزه های مختلف اشتغال روستایی، ضروری و اشتغال داخلی توسط صندوق کار آفرینی امید این استان امسال پرداخت شد.

سید«عمادالدین هزاوه ای» روز شنبه اعلام کرد: ۱۶۳ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال این تسهیلات در قالب ۱۹۴ طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری به متقاضیان این پرداخت شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: ۲۳۰ میلیون ریال منابع مالی سال گذشته در مرحله نخست اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری به صندوق کار آفرینی امید استان مرکزی اختصاص یافت که تاکنون ۷۰ درصد این اعتبارات جذب شده است و بقیه نیز در مرحله انعقاد قرارداد قرار دارد.
مدیرصندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: ۳۰ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال از مجموع تسهیلات پرداخت شده امسال از محل منابع داخلی و ۲۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در راستای اجرای تفاهمنامه این صندوق با اداره کل ورزش و جوانان، ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شیلات و مرکز ملی فرش استان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
هزاوه ای ادامه داد: چهار میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال این منابع مالی در قالب تسهیلات ضروری و ۳۹ میلیون و ۸۱۳ میلیون ریال نیز در زمینه سپرده های مردمی برای تثبیت اشتغال در استان پرداخت شده است.
وی خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی استان مرکزی در زمینه های مختلف اشتغال روستایی، مستقیم و سپرده گذاری در مجموع حدود ۵۰۰ ایجاد و تثبیت شغل در استان به همراه داشته است.
استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی، به عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادرتخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه اول کشور قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.