صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / مشارکت فعال سه نسل در طرح پویش حفاظت از محیط زیست

مشارکت فعال سه نسل در طرح پویش حفاظت از محیط زیست

طرح پویش حفاظت از محیط زیست در حریم منطقه ۲۲ در محور سولقان، جاده روستایی کشار بالا و پایین، با هدف پاکسازی روستاهای حریم منطقه از زباله و نخاله، ترویج حفظ محیط زیست و منابع طبیعی برگزار شد.

تهران نگاری در ایام نوروز ۹۳ -  منطقه ۲۲ شهرداری تهران

به گزارش کسب و کار نیوز،مجید رباطی قائم مقام شهرداری منطقه۲۲، در حاشیه این مراسم که با مشارکت تعدادی از سمن‌ها، دهیاری روستاه‌های کشار بالا، کشار پایین، سولقان و مدیران شهری منطقه انجام شد، گفت: مدیریت شهری منطقه۲۲ برنامه‌های اوقات فراغت متعددی را در دستور کار خود دارد که برنامه رونق بخشیدن به مسیر های گردشگری در حریم منطقه۲۲ از جمله این برنامه‌ها است. 

رباطی با بیان اینکه در یک هفته گذشته معاونت خدمات شهری منطقه و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲ نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در مسیر گردشگری اقداماتی را انجام داده اند، افزود: حدود ۳۰۰ دستگاه کامیون نخاله و زباله در این مسیر جمع آوری شده و در حال حاظر یک مسیر پاک و ایمن برای شهروندان موجود است. 

رباطی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در طرح پویش حفاظت از محیط زیست، گفت: مشارکت کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در کنار هم در این طرح، نشان از اهمیت حفاظت محیط زیست برای مردم را دارد و شهرداری منطقه۲۲ برنامه های متعددی را برای رونق بخشیدن به گردشگری در حریم منطقه۲۲ در نظر دارد. 

وی در ارتباط با وجود ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم منطقه۲۲، گفت: اداره حریم منطقه به صورت مستمر از بوجود آمدن ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری می کنند و تعدادی از ساخت ساز های بوجود آمده در ادوار گذشته برای تعیین تکلیف به مبادی زیربط ارجاع داده شده‌اند. 

در ادامه این برنامه سفیری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲، با بیان اینکه شهروندان خود این طرح را آغاز کردن و ما فقط آنها را همراهی کرده ایم، گفت: جمعی از شهروندان و ورزشکاران در این طرح حضور دارند و تمامی برنامه های اجتماعی و فرهنگی منطقه بدون حضور شهروندان بی تاثیر است. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، سفیری گفت: رفتارهای ما باید نسبت به حفاظت از محیط زیست آگاهانه باشد که در چنین شرایطی هیچ گونه آسیب و تخریبی به طبیعت وارد نخواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.