صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / تیم ملی بسکتبال مسوول تدارکات هم ندارد!
تیم ملی بسکتبال مسوول تدارکات هم ندارد!

پس از نرفتن ماساژور و بدنساز به انتخابی جام‌جهانی

تیم ملی بسکتبال مسوول تدارکات هم ندارد!

در حالی که فدراسیون بسکتبال به دلیل مشکلات مالی بدنساز و ماساژور تیم ملی را به رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی اعزام نکرد، حالا مشخص شده که مسوول تدارکات تیم هم کنار ملی‌پوشان نیست که این مساله گلایه ورزشکاران را در پی داشته‌است.

تیم ملی بسکتبال ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم ملی بسکتبال ایران دو دیدار حساس در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی را پیش رو دارد و نهم و دوازدهم آذر باید برابر استرالیا و فیلیپین بازی کند. دو سفر طولانی پیش‌روی ملی‌پوشان است اما فدراسیون بسکتبال به دلیل مشکلات مالی مربی بدنساز و ماساژور تیم را به این سفر اعزام نکرده‌است اما اتفاق عجیب‌تر اعزام نشدن مسوول تدارکات تیم است.

مشخص است که وضعیت مالی فدراسیون به شدت نگران کننده است اما نه تاجایی که تدارکات که حضورش از نیازهای اولیه تیم به حساب می‌آید نیز از حضور در کنار ملی‌پوشان حذف شود.

تیم ملی بسکتبال ایران هم‌اکنون در قطر است و بعد از یک دیدار دوستانه دیگر با این کشور راهی استرالیا می‌شود و بازیکنان و البته تیم به مسوول تدارکات برای هماهنگی امور، فراهم کردن نیازها و بسیاری از مسائل دیگر نیاز دارد که فدراسیون تصمیم گرفته تدارکات نیز به استرالیا و فیلیپین اعزام نشود.

مشخص نیست در جریان پنجره پنجم چه کسی قرار است هماهنگی‌های لازم را انجام داده و نیازهای بازیکنان را برآورده کند!

تیم ملی بسکتبال در این پنجره کار بسیار دشوار ی دارد و باید در حالی در خانه حریفان به میدان برود که ستاره‌هایی چون صمد نیکخواه‌بهرامی، حامد حدادی و ارسلان کاظمی را در اختیار ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.