صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی در غرب هرمزگان دور از انتظار نیست
احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی در غرب هرمزگان دور از انتظار نیست

احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی در غرب هرمزگان دور از انتظار نیست

‌کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان احتمال طغیان رودخانه های فصلی در غرب استان هرمزگان را دور از انتظار ندانست.

آبگرفتگی

‌مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، ‌افزود: سامانه بارشی نسبتا فعالی وارد کشور شده است و در حال فعالیت در مناطق غربی و شمالی خلیج فارس است.

وی با بیان اینکه طی امروز  وضعیت پایداری خواهیم داشت و در استان گذر ابر پیش بینی می شود احتمال رگبار پراکنده در نقاطی از شرق تنگه هرمز دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: در مناطق دریایی و جزایر خلیج‌فارس وزش باد جنوب شرقی در محدوده ۳۰ کیلومتر بر ساعت خواهیم داشت.

سی سی پور اضافه کرد: از فردا یکشنبه با نزدیکتر شدن سامانه بارشی به غرب استان به تدریج شاهد فعالیت این موج بارشی خصوصا در ساعات بعدازظهر و شب خواهیم بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان عنوان کرد: نقشه های هواشناسی تا روز دوشنبه تقویت این موج بارشی را در غرب استان و جزایر خلیج فارس نشان می دهد و سبب آبگرفتگی معابر عمومی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی با ورود سامانه بارشی به استان  شاهد کاهش نسبی  دما در طول روز خواهیم بود، بیان کرد: احتمال طغیان رودخانه های فصلی در غرب استان دور از انتظار نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.