صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / توضیحات دبیر فدراسیون بسکتبال درباره نبود ماساژور و بدنساز در کنار ملی‌پوشان
توضیحات دبیر فدراسیون بسکتبال درباره نبود ماساژور و بدنساز در کنار ملی‌پوشان

توضیحات دبیر فدراسیون بسکتبال درباره نبود ماساژور و بدنساز در کنار ملی‌پوشان

مسعود عماری توضیحاتی درباره دلیل اعزام نشدن بدنساز و ماساژور همراه تیم ملی بسکتبال به استرالیا و فیلیپین ارائه داد.

تیم ملی بسکتبال شاهین‌طبع

دبیر فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلیل غیبت بدنساز و ماساژور در ترکیب تیم ملی بسکتبال اظهار کرد: به هر حال یکسری محدودیت‌ها وجود دارد که ما بر اساس آنها کار را پیش می‌بریم. تلاشمان این است که ملی پوشان شرایط خوبی داشته باشند و بر همین اساس هماهنگی انجام شده که پزشک همراه تیم در این زمینه نیز کمک کند و کنار ملی پوشان باشد.

عماری درباره دلیل اعزام کوهیان به استرالیا در شرایطی که در اردوی تهران و دوحه کنار تیم نبوده نیز بیان کرد: آقای کوهیان مستقیم راهی استرالیا می‌شود و آنجا کنار ملی‌پوشان خواهد بود. یکسری کارهای شخصی درباره دانشگاهش وجود داشت که با هماهنگی فدراسیون و سرمربی تیم به آنها پرداخت و سپس به تیم اضافه می‌شود و به همین دلیل نتوانست در تهران و دوحه با تیم باشد. در مجموع همه چیز با هماهنگی سرمربی و فدراسیون انجام می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا آرون گرامی‌پور به تیم اضافه می‌شود و آیا برای این بازیکن به فدراسیون جهانی پول پرداخت شده یا نه؟ گفت: این بازیکن قرار بوده به دوحه برود اما آسیب داشت و قرار است با هماهنگی سرمربی تیم برنامه‌اش را مشخص کند. فدراسیون کارهای لازم را برای حضور او در تیم ملی انجام داده و درباره آن مبلغ هم مشکلی وجود ندارد. حتی کارهای لازم برای مایک رستم‌پور هم انجام شده است. ما سعی داریم از همه ظرفیت‌ها بهره ببریم.

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم ملی بسکتبال ایران نهم و دوازدهم آذر با استرالیا و فیلیپین دیدار می‌کند که ملی پوشان در این دو سفر طولانی ماساژور و بدنساز ندارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.