صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / «تقریب» براساس امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته است
«تقریب» براساس امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته است

اراکی:

«تقریب» براساس امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: پروژه تقریب براساس امر به معروف و نهی از منکر و دعوت به امور خیر سیاسی و فرهنگی، شکل گرفته است.

اراکی

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله اراکی طی سخنانی در اجلاسیه نقش احزاب در کاهش اختلافات مذهبی، اظهار کرد: امیدوارم این اجلاس مشت محکمی بر جهان استکبار باشد. این یک نشست میان فعالان اسلامی است و تشکل اسلامی یعنی آنی که عده ای در کنار هم قرار می‌گیرند و به سمت و سوی تقریب و انسجام جامعه اسلامی قدم بر می دارند.

وی افزود: پروژه تقریب براساس امر به معروف و نهی از منکر و دعوت به امور خیر سیاسی و فرهنگی، شکل گرفته است و حزب گرایی و تشکل اسلامی اگر درست شکل گیرد این یک تشکلی می شود که خداوند از آن به عنوان حزبی که در جهت حق گام بر می دارد نام می برد و جز این باشد در جهت شیطان گام برداشتن است.

اراکی تاکید کرد: حزبی ما داریم که حزب شیطان است و اساس آن بر تفرقه پای ریزی شده است و این یک مسئله بسیار مهم است که اختلاف و تفرقه از امور مربوط به احزاب شیطانی است وگرنه احزاب خدایی چنین نیستند.

وی گفت: اختلاف ایجاد کردن، نشانه ای است که ما می توانیم بر اساس آن حزب اسلامی و شیطانی را تشخیص دهیم. احزابی که به سمت آموزه های اسلامی حرکت می‌کنند، نشانه های خود را بروز می دهند و نشانه دیگری که وجود دارد این است که در ارتباط با حزب شیطان، در قرآن به دروغ گویی اعضای آن و ایمان نداشتن آنان به قیامت اشاره می‌ شود.  

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: تفاوت میان گروه های مومن و غیر مومن و عادی سازی روابط و آنانی که با سیاست صهیونی و آمریکایی همراه هستند هرگز مورد پذیرش ما قرار نمی گیرند.

وی در پایان اظهار کرد: آنهایی که قومی را که خداوند به آنان غضب کرده، می پذیرند تحت سیطره حزب شیطان هستند. پس ما باید خطوط خود را مشخص کنیم و براساس آن عمل کنیم تا بتوانیم در کنار مردم مظلوم یمن گام برداریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.