صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / امری: آرسنال با ونگر افت فاحشی داشت
امری: آرسنال با ونگر افت فاحشی داشت

امری: آرسنال با ونگر افت فاحشی داشت

سرمربی آرسنال درباره افت آرسنال با هدایت ونگر و تدابیرش برای بازگرداندن این تیم به دوران اوج به صحبت پرداخت.

آرسن ونگر

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی میل، آرسنال در دو سال گذشته با هدایت آرسن ونگر در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود و در نهایت این مربی با تجربه جای خود را به اونای امری داد. مربی اسپانیایی شروع ضغیفی در این تیم داشت و در دو هفته ابتدایی لیگ متحمل دو شکست شد ولی در ادامه ۱۱ برد پیاپی به دست آورد. 

اونای امری درباره حضور در آرسنال و شرایط این تیم گفت: آرسنال قبل از آمدن ونگر برد های یک بر صفر را هم جشن می گرفت ولی با حضور ونگر تبدیل به تیمی هجومی شد و بازیکنان تکنیکی و موثری در این تیم حضور داشتند. ونگر سبک بازی تیم را تغییر داد ولی در دو سال گذشته آرسنال با ونگر افت محسوس و فاحشی داشت. من وقتی به این تیم آمدن به بازیکنان گفتم که می خواهیم از صفر شروع کنیم و همین الان هم که در تیم هستم و چهار ماه از حضورم در آرسنال سپری می  شود باید تاکید کنم در نقطه صفر قرار داریم. هنوز خیلی مانده تا بهتر شویم و به تیم بزرگی تبدیل شویم.

سرمربی اسپانیایی در پایان گفت: از آرسن ونگر تشکر می کنم او اطلاعات زیادی در اختیار من قرار داد و توانستیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم. یکی از مهمترین تغییران بحث رژیم غذایی بازیکنان بود. ما سعی کردیم مصرف نوشیدنی های شیرین را تا حد زیادی کاهش دهیم و سعی بر فوتبال سرعتی و فوتبال مبتی بر آمادگی جسمانی داشته باشیم.

آرسنال یکشنبه باید در لیگ برتر برابر بورنموث قرار گیرد و در ادامه در لیگ اروپا برابر ورسکلا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.