صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / احزاب و فعالان سیاسی مسلمان برای مبارزه با صهیونیسم جهانی همراه شوند
احزاب و فعالان سیاسی مسلمان برای مبارزه با صهیونیسم جهانی همراه شوند

حبیبی:

احزاب و فعالان سیاسی مسلمان برای مبارزه با صهیونیسم جهانی همراه شوند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: احزاب و فعالان سیاسی در مبارزه با صهیونیسم جهانی باید باهم همراه شوند و رهبری جمهوری اسلامی بهترین و قویترین نقطه اتکا برای مبارزه علیه صهیونیسم جهانی هستند.

محمدنبی حبیبی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد نبی حبیبی طی سخنانی در اجلاسیه نقش احزاب و فعالان سیاسی در کاهش اختلافات مذهبی با بیان اینکه اجلاس خوشحالم که این اجلاس با ترکیبی از فعالان و احزاب جهان اسلام شکل گرفته است، گفت: یازده سال قبل هم اجلاسی مشابه این به میزبانی حزب موتلفه اسلامی برگزار شده بود.

وی افزود: کنش احزاب و فعالان سیاسی باید امروز در جهان اسلام از جایگاه اثرگذار خود برای کاهش تنش‌های سیاسی استفاده کنند و این مراسم فرصتی برای رسیدن به مهمترین اهداف در کشورهای اسلامی است.

حبیبی تاکید کرد: امروز بذر نفاق در امت اسلامی از سوی آمریکا انگلیس و رژیم صهیونیستی پاشیده می‌شود و آنان نه تنها به تکفیر مسلمانان مشغولند بلکه آنان را به جان یکدیگر می‌اندازند.

وی در پایان گفت: احزاب و فعالان سیاسی در مبارزه با صهیونیسم جهانی باید باهم همراه شوند و رهبری جمهوری اسلامی بهترین و قویترین نقطه اتکا برای مبارزه علیه صهیونیسم جهانی هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.