صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / احزاب در شرایط فعلی باید به بیداری اسلامی کمک کنند
احزاب در شرایط فعلی باید به بیداری اسلامی کمک کنند

تقوی:

احزاب در شرایط فعلی باید به بیداری اسلامی کمک کنند

رئیس هیئت موسس اتحادیه جهانی تقریب مذاهب گفت: احزاب در چنین شرایطی باید به بیداری اسلامی کمک کنند و در کنار مردم باشند و آنان را در کارهایشان در نظر گیرند.

حجت الاسلام سید رضا تقوی

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی، ایجاد تشکل امری پذیرفته شده و محبوب است، گفت: حزب اسلامی معطوف به حبل الله است و با اتصال به آن پیش می روند. حزب در نگاه اسلامی با این هدف به وجود می‌آید که با پیوند توانمندی ها به مقاصد دست پیدا کند.

وی ادامه داد: یکی از واجبات همگانی اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است که حزب در تفکر اسلامی مقدمه انجام واجباتی مثل امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از انحرافات است. احزاب اگر با رویکردهای دینی و اسلامی به وجود آیند می توانند مصداق تقوا و نیکوکاری باشند.

رئیس هیئت موسس اتحادیه جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه تقویت محبت و صمیمیت در میان افراد مشترک النظر یکی از ویژگی های شکل گیری احزاب است، اظهار کرد: بنیانگذاران احزاب اگر به دنبال حاکمیت عدل و انصاف باشند و در پی دستگیری از مظلوم باشند تا دیگر هیچ تشکلی حاکمیت اسلام را از بین نبرد.

تقوی افزود: تعصبات خشک برخی به اسم اسلام سبب شده که کوشش شان در جهت از بین بردن برادری‌ها باشند اما احزاب در چنین شرایطی باید به بیداری اسلامی کمک کنند و آگاهی بدهند نه آگهی. احزاب اسلامی باید در کنار مردم باشند و آنان را در کارهایشان در نظر گیرند.

وی در پایان تاکید کرد: احزاب باید در جهت تحقق اهداف مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، یمن و بحرین عمل کنند تا در برابر استکبار جهانی مقاومت کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.