صفحه اصلی / استان ها / زنجان / پیگیری خواسته‌های کارگران کارخانه روغن‌ نباتی جهان
پیگیری خواسته‌های کارگران کارخانه روغن‌ نباتی جهان

استاندار زنجان تاکید کرد:

پیگیری خواسته‌های کارگران کارخانه روغن‌ نباتی جهان

استاندار زنجان گفت: با تعامل و رفع مشکلات کارگران، خواسته‌های کارخانه روغن‌ نباتی جهان پیگیری خواهد شد.

استاندار زنجان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی در دیدار با هیئت مدیره کارخانه روغن‌نباتی جهان، بر ضرورت ایجاد تعامل و ارتباط موثر جهت جلب اعتماد و رضایت‌مندی کارگران مجموعه روغن‌نباتی جهان، تاکید کرد: در صورت جلب اعتماد و رضایت کارگران این مجموعه تولیدی، مشکلات و مسائل آن نیز از سوی مدیریت عالی استان پیگیری و رفع خواهد شد.

وی، اولین اقدام در راستای رفع مشکلات مجموعه‌های تولیدی را تقویت ارتباط و تعامل میان کارگران و کارفرمایان توصیف کرد و گفت: چنانچه کافرمایان به وعده‌های خود عمل کرده و کارگران هم صادقانه و به دور از شیطنت به کار خود ادامه دهند، مشکلات مجموعه‌ها با سهولت بیشتری رفع خواهد شد.

این مسئول به سوابق اجرایی خود در دوران تصدی مسئولیت‌های مختلف در سایر استان‌ها در زمینه رفع مشکلات جامعه کارگری و راه‌اندازی واحدهای مشکل‌دار اشاره کرد و افزود: چنانچه متقابلا به تعهدات عمل شود، می‌توان مشکلات را حل کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی کنونی جامعه نباید به کارگران و اقشار کم‌درآمد جامعه فشاری وارد کرد، ادامه داد: باید با درایت و عمل به تعهدات، زمینه حفظ آرامش جامعه و رفع مشکلات کارگران را فراهم و برای تحقق وعده‌ها گام برداشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.