صفحه اصلی / استان ها / کردستان / رونمایی از اولین رسانه صنعت گردشگری سلامت در کردستان ‌
رونمایی از اولین رسانه صنعت گردشگری سلامت در کردستان ‌

رونمایی از اولین رسانه صنعت گردشگری سلامت در کردستان ‌

‌رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی استان کردستان، گفت: در استان کردستان برای اولین بار و با معرفی پروژه ملی « ایران مدیکال اولین رسانه صنعت گردشگری سلامت کشور رونمایی شد.

جلسه

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، کاوه خداکرمی ‌با بیان اینکه از نیمه دوم قرن بیستم، عوامل متعددی سبب رشد صنعت گردشگری شده‌اند، اظهار کرد: افزایش سلامت و جهانی شدن آن و ایجاد روش‌های جدید درمانی سبب پیدایش مفهومی تحت عنوان گردشگری سلامت یا مدیکال توریسم شده است.

وی تصریح کرد: گردشگری سلامت رو به رشدترین بخش‌صنعت گردشگری در جهان بوده و به صورت یکی از صنایع جذاب در زمینه‌های اقتصادی، اشتغال‌زایی، معرفی فرهنگ‌ها و حتی ایجاد منابع سیاسی و تقویت سرمایه اجتماعی جهانی و منطقه‌ای برای کشور‌ها تبدیل شده است.

مدیر عامل رسانه مدیکال استان کردستان، بیان کرد: با اتکا  به تجربه‌ی سالیان متمادی، استراتژی ایران مدیکال بر پایه شناخت کامل رفتار مخاطبان عراقی و پوشش حداکثری جامعه مخاطب قرار گرفته است.

خداکرمی عنوان کرد: چاپ و نشر آگهی‌نامه معرفی مراکز درمانی، کلینیک‌ها و متخصصین ایرانی به زبان‌های کردی و عربی و توزیع هدفمند و رایگان آن در اقلیم کردستان و عراق، تولید محتوایی تبلیغاتی، استقرار کانتر ایران مدیکال در مرزهای کشور و ارائه خدمات و مشاوره به گردشگران سلامت از فاز نخست بوده است.

وی افزود: توسعه زیر ساخت‌های درمانی و گردشگری، معرفی تبلیغ توانمندی‌های پزشکی با ابزارها و دانش نوین تبلیغات و بازرگانی از برنامه های فراگیر در ایران مدیکال است.

مدیر‌عامل رسانه مدیکال استان کردستان، خاطرنشان کرد: اگر این دو پایه اصلی متناسب و هماهنگ رشد و توسعه یابد، بی‌گمان اهداف برنامه‌ای، محقق می‌شود اما رشد و توجه نامتوازن موجب آسیب شده و مشکل آفرین خواهد بود.

خداکرمی یادآور شد: رسانه ایران مدیکال ابزار کلیدی صنعت گردشگری سلامت است که امکان معرفی و شناخت ظرفیت های درمانی کشور را برای جامعه مخاطب که در فاز کشور عراق بوده را فراهم می کند، در واقع معرفی و شناخت مقدمه ‌انتخاب و شروع سفر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.