به گزارش کسب و کار نیوز، کاوه خداکرمی با بیان اینکه از نیمه دوم قرن بیستم، عوامل متعددی سبب رشد صنعت گردشگری شدهاند، اظهار کرد: افزایش سلامت و جهانی شدن آن و ایجاد روشهای جدید درمانی سبب پیدایش مفهومی تحت عنوان گردشگری سلامت یا مدیکال توریسم شده است.
وی تصریح کرد: گردشگری سلامت رو به رشدترین بخشصنعت گردشگری در جهان بوده و به صورت یکی از صنایع جذاب در زمینههای اقتصادی، اشتغالزایی، معرفی فرهنگها و حتی ایجاد منابع سیاسی و تقویت سرمایه اجتماعی جهانی و منطقهای برای کشورها تبدیل شده است.
مدیر عامل رسانه مدیکال استان کردستان، بیان کرد: با اتکا به تجربهی سالیان متمادی، استراتژی ایران مدیکال بر پایه شناخت کامل رفتار مخاطبان عراقی و پوشش حداکثری جامعه مخاطب قرار گرفته است.
خداکرمی عنوان کرد: چاپ و نشر آگهینامه معرفی مراکز درمانی، کلینیکها و متخصصین ایرانی به زبانهای کردی و عربی و توزیع هدفمند و رایگان آن در اقلیم کردستان و عراق، تولید محتوایی تبلیغاتی، استقرار کانتر ایران مدیکال در مرزهای کشور و ارائه خدمات و مشاوره به گردشگران سلامت از فاز نخست بوده است.
وی افزود: توسعه زیر ساختهای درمانی و گردشگری، معرفی تبلیغ توانمندیهای پزشکی با ابزارها و دانش نوین تبلیغات و بازرگانی از برنامه های فراگیر در ایران مدیکال است.
مدیرعامل رسانه مدیکال استان کردستان، خاطرنشان کرد: اگر این دو پایه اصلی متناسب و هماهنگ رشد و توسعه یابد، بیگمان اهداف برنامهای، محقق میشود اما رشد و توجه نامتوازن موجب آسیب شده و مشکل آفرین خواهد بود.
خداکرمی یادآور شد: رسانه ایران مدیکال ابزار کلیدی صنعت گردشگری سلامت است که امکان معرفی و شناخت ظرفیت های درمانی کشور را برای جامعه مخاطب که در فاز کشور عراق بوده را فراهم می کند، در واقع معرفی و شناخت مقدمه انتخاب و شروع سفر است.
انتهای پیام