صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / حضور مقات اجرایی بین مردم منجر به استحکام نظام می‌شود
حضور مقات اجرایی بین مردم منجر به استحکام نظام می‌شود

قاضی‌پور با تشکر از سفر هیات دولت به آذربایجان‌غربی

حضور مقات اجرایی بین مردم منجر به استحکام نظام می‌شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: از سفر رییس‌جمهور به استان آذربایجان غربی خوشحال هستیم و امیدوارم هیات دولت هر چند ماه یک بار سَری به مردم استان بزند.

قاضی‌پور

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق احادیث معصومین مهمان حبیب خداست و روزیِ مهمان جلوتر از خودش به صاحبانه می‌رسد. سفر هر مقام مسؤول به استان آذربایجان غربی را به فال نیک می‌گیریم.

وی ادامه داد: آمدن وزرا و مقامات اجرایی بین مردم در حقیقت موجب تحکیم پیوند نظام با مردم می‌شود. حقیر هم اگر انتقاداتی دارم در جهت بهبود اوضاع آشفته است. آمد و رفت مقامات ارشد اجرایی به استان را مغتنم و قابل تشکر می‌دانم.

وی نیازهای مردم در استان آذربایجان غربی را با اصلاحات زیربنایی اقتصادی  در هم تنیند دانست و افزود: برای رفع نیازهای اقتصادی و معیشتی مردم باید زیربنا و ساختار اقتصادی اصلاح شود و فضای کسب و کار رونق پیدا کند. به کارگران و حقوق‌بگیران باید احترام گذاشته شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس درآمد سرانه استان آذربایجان غربی را پایین دانست و افزود: برای بهبود درآمد سرانه مردم استان باید ضریب اشتغال افزایش یابد. استان آذربایجان غربی از نظر تحصیل‌کردگان دختر و پسر جزو استان‌های خوب است اما متاسفانه از نظر اشتغال، با مشکل روبرو هستند. یقینا با افزایش درآمد، نشاط و امید خانواده‌ها بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.