صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / برد لیکرز برابر کلیولند در شب دلجویی از لبرون جیمز
برد لیکرز برابر کلیولند در شب دلجویی از لبرون جیمز

برد لیکرز برابر کلیولند در شب دلجویی از لبرون جیمز

رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال امریکا با برگزاری 13 مسابقه در شهرهای مختلف، پیگیری شد.

nba

به گزارش کسب و کار نیوز، در یکی از مهم ترین بازی‌ها تیم کلیولند کاوالیرز در خانه در سالن کوئیکن لون آرنا با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۹۵ مغلوب میهمان خود لس آنجلس لیکرز شد.

لبرون جیمز اولین سفر خود به کلیولند را بعد از ترک این تیم برای بار دوم در حالی تجربه کرد که از او به مانند یک قهرمان استقبال شد و در برابر هم تیمی‌های سابق‌اش بازی قابل قبول ارائه کرد. جیمز موفق شد ۳۲ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۷ پاس منجر به گل کسب کند هم چنین در کوارتر چهارم وقتی که کلیولند ۹۹ بر ۹۱ از لیکرز پیش بود، جیمز با گرفتن یا دادن پاس گل روی ۱۱ امتیاز متوالی لیکرز این اختلاف امتیاز را جبران و باعث پیروزی تیمش شد.

از زمانی که لبرون جیمز وارد سالن کوئیکن لون آرنا شد جایی که برای ۱۱ فصل خانه وی بود، مثل یک قهرمان با او رفتار شد و یک شب قبل از جشن شکرگزاری در امریکا، کلیولند از داشتن پسر شمال اوهایو که به حسرت ۵۲ ساله شهر برای قهرمانی در NBA پایان داد، به خوبی شکرگزاری کرد. جیمز آخرین نفری بود که توسط گوینده ورزشگاه شان پیبل معرفی شد و معرفی جیمز توسط پیبل با یک جمله اضافه همراه بود، ” به خانه خوش آمدی، لبرون جیمز “. اما شاید هیچ گاه لبرون جیمز روز ۲ دسامبر ۲۰۱۰ را فراموش نکند، جایی که برای اولین بار بعد از جدایی از کلیولند با تیم جدیدش میامی هیت به خانه بازگشت اما با هوو کردن‌های بدون وقفه و شعارهای توهین آمیز و سنگین کردن فضای سالن به جیمز به احترامی کردند، جیمزی که هیچگاه قبل از این اتفاق و حتی تاکنون مانند این رفتار را هیچ کجای دیگر تجربه نکرد و شاید بهتر باشد نام جشن دیشب را جشن دل جویی طرفداران از جیمز بنامیم.

در کوارتر اول کلیپ تصویری بسیار زیبایی از سال های حضور جیمز در کلیولند به همراه کام بک تاریخی در فینال ۲۰۱۶ و تاسیس مدرسه در زادگاهش در سالن پخش شد. هم چنین نامه بزرگی که هوادارن برای تشکر از جیمز نوشته بودند و کنار اسکوربورد نصب کرده بودند جلب توجه می کرد.

برای کلیولند جوردن کلارکسون ۲۰ امتیاز و تریستان تامپسون ۱۴ امتیاز و ۱۵ ریباند کسب کردند اما با وجود نمایش قابل قبول برای چهاردهمین بار شکست خوردند و در قعر جدول لیگ قرار گرفتند.

در دیگر بازی تیم هیوستون راکتس در خانه در سالن تویوتا سنتر با نتیجه نزدیک ۱۲۶ بر ۱۲۴ مهیمان خود دیتروین پیستونز را با شکست بدرقه کرد.

تیم هیوستون که بعد از قطع همکاری با کارملو آنتونی روی نوار برد گام برمی‌دارد و شروع بسیار ضعیف لیگ را پشت سر گذاشته، دیشب هم با درخشش ستاره خود جیمز هاردن که ۴۳ امتیاز، ۹ پاس منجر به گل و ۷ ریباند کسب کرد پنجمین پیروزی متوالی‌اش را رقم زد. هاردن موفق شد با امتیازاتی که شب گذشته کسب کرد مجموع امتیازات خود در تیم هیوستون را به ۱۳٫۳۹۱ امتیاز افزایش دهد و جای رودی تامجانویچ را در رتبه سوم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ هیوستون بگیرد. ولی هاردن به خوبی می داند رسیدن به جایگاه اول این لیست که در اختیار یکی از اسطوره های بسکتبال یعنی حکیم اولاجوان قرار دارد، بسیار دشوار است. هم چنین کلینت کاپلا ۲۷ امتیاز و ۱۵ ریباند و کریس پاول ۲۰ امتیاز و ۷ پاس منجر به گل کسب کردند تا هشتمین برد هیوستون در ده مسابقه اخیرش به دست آید.

برای دیترویت بلیک گریفین با ۳۷ امتیاز و ۱۱ ریباند و آندر دروموند با ۲۰ امتیاز و ۱۱ ریباند دبل دبل کردند ولی مانع از دومین باخت متوالی دیترویت نشدند. بلیک گریفین ۶ پرتاب سه امتیازی از ۱۶ پرتاب سه امتیازی موفق تیمش را به ثمر رساند. دیترویت در هفت بازی اخیرش حداقل ۱۰ پرتاب سه امتیازی موفق کسب کرده که یک رکورد برای باشگاه دیترویت محسوب می شود.

تیم میلواکی باکس در خانه در سالن فایزرو فروم موفق شد میهمان خود پورتلند تریل بلیزرز را با نتیجه قاطع ۱۴۳ بر ۱۰۰ شکست دهد. پیروزی با اختلاف ۴۳ امتیاز در بازی دیشب بعد از پیروزی میلواکی با ۵۰ اختلاف امتیاز در تاریخ۱۰ ژوئن ۲۰۰۰ مقابل شارلوت و با نتیجه ۱۳۷ بر ۸۷، دومین پیروزی بزرگ باکس در لیگ محسوب می‌شود.

برای باکس ستاره تیم جیانیس آنتتکونپو ۳۳ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۹ پاس منجر به گل کسب کرد تا انتقام شکست بازی قبل در خانه پورتلند که در تاریخ ۶ نوامبر برگزار و با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۰۳ به سود پورتلند خاتمه یافته بود را بگیرد. خریس میدلتون ۲۱ امتیاز و ۷ ریباند و اریک بلدزو ۱۶ امتیاز و ۵ پاس منجر به گل کسب کردند تا سیزدهمین پیروزی میلواکی در هفتهمین بازی ثبت شود.

با پیروزی دیشب رکورد میلواکی در خانه به ۹ پیروزی و ۱ شکست ارتقا یافت، که بهترین شروع این تیم در بازی‌های خانگی لیگ بعد از فصل ۹۱-۱۹۹۰ به شمار می رود که تیم ۱۸ بازی متوالی خانگی را پیروز شده بود.هم چنین رکورد ۱۳ پیروزی و ۴ شکست میلواکی بهترین رکورد این تیم در ۱۷ بازی شروع لیگ می‌باشد که این رکورد در سال ۸۱-۱۹۸۰ نیز در ۱۷ بازی ابتدایی لیگ به دست آمده بود.

برای تیم خسته پورتلند که بعد از ۴ بازی متوالی خارج از خانه و با بهترین رکورد در کنفرانس غرب به میلواکی رسیده بود، دمین لیلارد و سی جی مک کام ۲۲ امتیاز کسب کردند اما در کسب چهارصدمین پیروزی دوران ورزشی تری استات سرمربی پورتلند ناکام بمانند.

در یکی از بازی های مهم امروز تیم گلدن استیت واریرز در خانه در سالن اوراکل آرنا با نتیجه ۱۲۳ بر ۹۵ مغلوب میهمان خود اوکلاهاما سیتی تاندر شد.

برای اوکلاهاما راسل وستبروک با ۱۱ امتیاز، ۱۳ پاس منجر گل و ۱۱ ریباند اولین تریپل دبل فصلش بعد از بازگشت به تیم بعد از ۵ بازی غیبت به خاطر مشکل زانو را ثبت کرد. پل جورج ۲۵ امتیاز و ۹ ریباند و استفن آدامز ۲۰ امتیاز و ۱۱ ریباند کسب کردند تا چهارمین شکست متوالی گلدن استیت که در شش سال گذشته بی سابقه بوده را رقم بزنند.

برای گلدن استیت کوین دورانت ۲۷ امتیاز و ۱۴ ریباند و کلی تامپسون نیز ۲۷ امتیاز کسب کردند تا باز هم بدون حضور استفن کری و دریموند گرین و یار ذخیره مهم خود یعنی آلفونسو مک کنی، توفیقی کسب نکنند. تیم گلدن استیت از تاریخ ۲۶ فوریه تا ۲ مارچ ۲۰۱۳ که در چهار بازی متوالی خارج از خانه شکست خورده بود تا به امروز چنین ناکامی را تجربه نکرده بود.

تیم اوکلاهاما در این بازی سه بازیکن خود را به خاطر مصدومیت از دست داد. بازیکن سال اولی حمیدو دیالو که با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد، ترنس فرگوسن که دو دو بازی قبلی به خاطر تولد فرزندش غایب بود به خاطر مصدومیت زانو و نرلان نوئل که مجبور به بخیه کردن صورت خود شد، هر سه بازی را ترک کردند.

تیم گلدن استیت در بازی دیشب دانش آموزان تیم بسکتبال مدرسه‌ای در شهر پارادایس کالیفرنیا را به سالن مسابقه دعوت کرده بودند. آتش سوزی در شهر پارادایس و اطراف آن تاکنون هزاران نفر را ناپدید، بی خانمان و به کام مرگ کشانده است. ریک ولتس مدیر عامل و جوردن بل بازیکن گلدن استیت از مربی تیم بسکتبال و مدیر مدرسه پارادایس تقدیر کردند. از ۳۲ بازیکنی که میهمان بازی دیشب بودند ۲۹ نفر در حادثه آتش سوزی بی خانمان شده‌اند و در پایان شش پیراهن امضا شده توسط کری، تامپسون، دورنت، لیوینگستون و ایگوادالا به همراه ۲۵ هزار دلار کمک نقدی به حادثه دیدگان آتش سوزی اهدا شد.

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

ایندیانا پیسرز ۱۰۹ – شارلوت هورنتس ۱۲۷

نیواورلینز پلیکانز ۱۲۰ – فیلادلفیا سونتی سیکسرز ۱۲۱

نیویورک نیکس ۱۱۷ – بوستون سلتیکس ۱۰۹

تورنتو رپترز ۱۲۴ – آتلانتا هاوکس ۱۰۸

دنور ناگتس ۱۰۳ – مینه سوتا تیمبرولوز ۱۰۱

فینیکس سانز ۱۱۶ – شیکاگو بولز ۱۲۴

ممفیس گریزلیز ۱۰۴ – سن آنتونیو اسپرز ۱۰۳

بروکلین نتس ۱۱۳ – دالاس ماوریکس ۱۱۹

ساکرامنتو کینگ ۱۱۹ – یوتا جاز ۱۱۰

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.