صفحه اصلی / استان ها / قم / اجرای طرح بهسازی در آزادراه قم – تهران
اجرای طرح بهسازی در آزادراه قم – تهران

اجرای طرح بهسازی در آزادراه قم – تهران

‌رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از اجرای طرح بهسازی در آزادراه قم - تهران خبر داد.

اتوبان قم - تهران

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، محمدرضا زیدآبادی مطرح کرد: با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزون بر ۵/۱۵ کیلومتر از مسیر غربی آزادراه قم-تهران بهسازی می‌شود.

رئیس نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم با بیان اینکه از نیمه دوم مهرماه سال جاری طرح بهسازی این آزادراه مهم کشور اجرایی شد، افزود: با توجه به سرعت مناسب اجرای پروژه ان‌شاءلله در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان آذرماه امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

زیدآبادی، طول اجرایی پروژه بهسازی لاین ‌غربی آزادراه قم – تهران را بالغ بر ۵/۱۵ کیلومتر عنوان کرد و گفت: هزینه اجرایی این پروژه ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در خصوص مشخصات اجرایی این پروژه مطرح کرد: تاکنون افزون بر ۵/۶ کیلومتر از لاین غربی (در چهار باند) آزادراه قم – تهران در راستای اجرای این طرح روکش شده و ۹ کیلومتر الباقی در حال  لکه گیری هندسی، به منظور بهسازی است.

وی در خصوص دیگر مشخصات فنی این پروژه نیز اضافه کرد: در راستای اهداف پروژه عملیات درزگیری با قیر پلیمری به میزان ۲۲۰۰۰ متر طول صورت گرفته است.

وی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت رعایت جوانب ایمنی توسط رانندگانی که از محل اجرای پروژه عبور می‌کنند، خواستار تعامل و همکاری بیشتر با مجریان طرح شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.