صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / رییس فدراسیون بسکتبال: هدف از برگزاری المپیاد استعدادها المپیک ۲۰۲۲ جوانان است
رییس فدراسیون بسکتبال: هدف از برگزاری المپیاد استعدادها المپیک ۲۰۲۲ جوانان است

رییس فدراسیون بسکتبال: هدف از برگزاری المپیاد استعدادها المپیک ۲۰۲۲ جوانان است

رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور، گفت: هدف از این رقابت ها، المپیک 2022 جوانان است.

رامین طباطبایی

به گزارش کسب و کار نیوز، رامین طباطبایی در آیین افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر بسکتبال کشور در اهواز، اظهارکرد: این مسابقات با شناسایی استعدادهای بسکتبال کشور می تواند نقطه عطفی برای توسعه این رشته باشد. یکی از برنامه های اصلی وزارت نیز شناسایی مستعدین است و امیدوارم با چنین برنامه هایی شاهد کشف استعدادها باشیم.

وی بیان کرد: فدراسیون بسکتبال در برنامه ی اصلی خود توجه ویژه ای به استعدادها دارد که در این راستا نیز  کشور را به هشت منطقه تقسیم کرده ایم و یکی از مناطق اصلی که انتظار بسیاری از آن در جهت رشد و توسعه بسکتبال داریم، منطقه خوزستان است که چهار استان را زیر پوشش دارد. ان شاءالله با همکاری خوب بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی بسکتبال این خطه باشیم.

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: همچنین از مربیان استعدادیاب خواسته ایم که ورزشکاران شرکت کننده در این المپیاد را زیر نظر داشته باشند تا انتخاب های خوبی در راستای کشف مستعدین داشته باشیم و این ورزشکاران بتوانند در بسکتبال استان و ملی حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این المپیاد، المپیک ۲۰۲۲ جوانان است که هر چهار سال یک بار برگزار می شود که خوشبختانه تیم سه نفره بانوان ایران هم در این رقابت ها شرکت کرد و توانست سهمیه کسب کند. به هر حال امیدوارم شاهد برگزاری مسابقات خوبی در المپیاد استعدادهای برتر باشیم و این المپیاد بتواند آینده خوبی را برای بسکتبال کشور رقم بزند.

به گزارش کسب و کار نیوز، همچنین افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، با اشاره به موفقیت بسکتبال استان و موفقیت تیم مینی بسکتبال استان پس از ۲۴ سال کشور، اظهارکرد: خوشبختانه استاندار خوزستان نیز در کنار ورزش استان است و خوشبختانه خوابگاه بسکتبال خوزستان نیز که کلنگ آن سه ماه پیش به زمین شد، امروز به افتتاح رسید.

وی بیان کرد: امیدوارم میزبان خوبی از رقابت های المپیاد استعدادهای برتر  کشور در استان خوزستان باشیم و این استعداد را بر سکوهای جهانی نیز ببینیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، آیین افتتاحیه این رقابت ها امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رییس فدراسیون بسکتبال، مدیرعامل باشگاه پتروشیمی ماهشهر و پیشکسوتان این رشته برگزار شد.

پس از آیین افتتاحیه نیز دیدار تیم های خوزستان و مرکزی برگزار شد که دقایقی از مسابقه به صورت مستقیم از شبکه استانی پخش شد.

۳۱ تیم در این مسابقات از سی ام آبان تا هشتم آذرماه در شهرستان های اهواز، امیدیه، شوشتر و ماههشر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.