صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / اسناد ۲۰ هزار کیلومتر از حریم رودخانه های کشور صادر شده است
اسناد ۲۰ هزار کیلومتر از حریم رودخانه های کشور صادر شده است

اسناد ۲۰ هزار کیلومتر از حریم رودخانه های کشور صادر شده است

معاون پارلمانی وزیر نیرو افزود: تاکنون برای 20 هزار کیلومتر از بستر و حریم رودخانه های کشور سند صادر شده و اطلاعات 40 هزار کیلومتر دیگر نیز برای صدور سند جمع آوری شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، رضا انجم شعاع صبح چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه استان کرمان افزود: ۱۴۰ هزار کیلومتر رودخانه بزرگ، متوسط و کوچک در کشور وجود دارد و تعیین بستر و حریم رودخانه ها بر عهده وزارت نیرو است و برای حفاظت درست از این مناطق نیاز به صدور اسناد آنها است.
وی با بیان اینکه نشست های شورای حقوقی وزارت نیرو از مدت ها قبل در استان ها برگزار می شود ، گفت : در این نشست معمولا تاکید بر تعامل بین دستگاه ها و تقویت عنصر هماهنگی بین دستگاه ها است.
معاون حقوقی، مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو با بیان اینکه هماهنگی بین سازمانی، سرعت و دقت کار را افزایش داده و هزینه ها را کاهش می دهد اظهار داشت: این شورا با شوراهای حفظ حقوق بیت المال همکاری بسیار تنگاتنگی دارد.
انجم شعاع یادآور شد: از سه سال قبل موافقت نامه ای بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک منعقد شده تا اسناد املاک و اراضی مربوط به وزارت نیرو در سریع ترین زمان ممکن صادر شود.
وی تصریح کرد: یکی از موفقیت های وزارت نیرو این بوده که از حوزه جلب و جذب سرمایه گذاران و نیز جذب اعتبارات فاینانس به خوبی استفاده کرده و در این حوزه تجارب بسیار خوبی دارد.
۳۰۲۹/۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴.۸ درصدی تولید مسکن در کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.