صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / راه‌یابی ۱۶۰ دانشجوی وزارت بهداشت به مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه/آغاز داوری از هفته آینده
راه‌یابی ۱۶۰ دانشجوی وزارت بهداشت به مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه/آغاز داوری از هفته آینده

راه‌یابی ۱۶۰ دانشجوی وزارت بهداشت به مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه/آغاز داوری از هفته آینده

پس از داوری مرحله دانشگاهی بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه در وزارت بهداشت و راه یافتن ۴۶۳ دانشجو از میان دو هزار و ۶۰۷ شرکت کننده به این مرحله، ۱۶۰ دانشجو توانستند به مرحله کشوری این دوره از جشنواره راه یابند.

دانشجوی نمونه

به گزارش کسب و کار نیوز، داوری مرحله دانشگاهی بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت بیست و سوم آبان ماه به پایان رسید و از میان ۴۶۳ دانشجوی راه یافته به این مرحله، ۱۶۰ دانشجو توانستند شرایط لازم را برای حضور در مرحله کشوری این دوره از جشنواره دانشجوی نمونه کسب کنند.

به گزارش دبیرخانه جشنواره بیست و هفتم دانشجوی نمونه در وزارت بهداشت؛ استقبال دانشجویان در این دوره از جشنواره به نسبت سال‌های گذشته بسیار چشمگیر تر بوده است به نحوی که تعداد برگزیدگان مرحله کشوری از ۹۸ نفر در سال ۹۵ به ۱۶۰ نفر در سال ۹۷ ارتقاء یافته است.

بر اساس این گزارش، اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب در دانشگاه‌های علوم پزشکی در خصوص جشنواره دانشجوی نمونه در رشد استقبال دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تاثیر گذار بوده است و از سوی دیگر برگزاری این جشنواره موجب رشد انگیزه دانشجویان نخبه در دانشگاه‌های علوم پزشکی و ارتقای قابل توجه میانگین امتیازات کسب شده توسط این دانشجویان در هر سه حوزه پژوهشی، آموزشی و فرهنگی شده است.

گفتنی است نحوه ارسال، داوری و ثبت مستندات دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه برای اولین بار در سامانه طراحی شده از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت صورت گرفت که بر اساس گزارش دبیرخانه جشنواره در این وزارت، این سامانه به خوبی و بدون مشکل روند مربوطه را پوشش داده است.

بیشترین تعداد شرکت کنندگان در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه به ترتیب از دانشگاه‌های یزد، اصفهان، تهران، مشهد و شیراز بوده است.

به گزارش مفدا،داوری مرحله کشوری بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه از هفته آینده آغاز و در نهایت با معرفی برگزیدگان در نیمه اول بهمن ماه جاری، با حضور معاون اول رئیس جمهور به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.