صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / اعضای شورای راهبری پارک تخصصی ارتباطات تعیین شدند
اعضای شورای راهبری پارک تخصصی ارتباطات تعیین شدند

اعضای شورای راهبری پارک تخصصی ارتباطات تعیین شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 16 ماه پس از افتتاح پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس و اعضای شورای راهبری آن را منصوب کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، هشتم مردادماه پارسال نخستین پارک علم و فناوری ارتباطات و اطلاعات به نام سایت امام سجاد(ع) با حضور وزیران پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات و علوم، تحقیقات و فناوری نزدیک شهرستان کرج گشایش یافت.
همان روز دبیر طرح پارک تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات، به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: این پارک به وسعت ٢۴ هکتار در کیلومتر ٢۶ آزادراه تهران- کرج قرار گرفته است و بیش از ١٧ هزار مترمربع زیربنا دارد.
«علی شیخ حسنی» افزود: تاکنون بیش از یکصد میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پارک صرف شده است.
امروز (سه شنبه) با گذشت بیش از یک سال از گشایش این مجموعه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی «نصرالله جهانگرد» معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، را به عنوان رییس شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات- سایت امام سجاد(ع)- منصوب کرد.
به نوشته تارنمای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در همین حکم «سیروس موثقی» معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی، «امیر ناظمی» معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات، «امیرحسین دوایی مرکزی» مشاور وزیر در امور فناوری های نوین، «خسرو فرحی» مدیرعامل پست بانک ایران، «محمد خوانساری» رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، «علی شیخ حسنی» دبیر طرح پارک تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات و «محمدجعفر صدیق دامغانی زاده» عضو هیات علمی دانشگاه تهران به عنوان اعضای شورای راهبری پارک منصوب شدند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وظایف رییس و اعضای شورای راهبری این مجموعه را هدایت و نظارت بر فعالیت های پارک و تصمیم گیری در مورد خدمات پیمانکاران در مراحل طراحی نرم افزارها و عملیات عمرانی پارک، برنامه ریزی برای بازسازی و توسعه زیرساخت های حقوقی مورد نیاز پارک و تصمیم گیری نهایی در همه موارد مربوط به پارک در مرحله راه اندازی تا زمان تایید اساسنامه و استقرار همه ارکان پارک اعلام کرد.

اقتصام*۲۰۷۸*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

جزییات واگذاری زمین در روستاهای تهران به مردم/ ۴۶ درصد واحد‌های روستایی مقاوم نیستند

به گزارش کسب و کار نیوز ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران به گزارش خبرنگار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.