صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / برگزاری همایش رسانه های نوین در بهار ۹۸
برگزاری همایش رسانه های نوین در بهار ۹۸

برگزاری همایش رسانه های نوین در بهار ۹۸

رئیس همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی گفت: نخستین دوره این همایش در بهار سال آینده (98) در تهران یا کرمان برگزار خواهد شد.

امیر خوراکیان روز دوشنبه در نشست خبری نخستین همایش و نمایشگاه رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی افزود: محققان تا نیمه دی ماه امسال مهلت دارند خلاصه مقالات و تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده، مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه سایت این همایش از امروز فعال شده است، اظهار داشت: استادان و فعالان این حوزه با ورود به این سایت به آدرس www.rsno.ir می توانند از محتوی و جزئیات همایش مطلع شده و زمینه مشارکت خودشان را در این کار ارزشمند فراهم کنند
وی افزود: این همایش قرار است در حوزه های گوناگون نقش رسانه های نوین را بررسی کند اما به دلیل اهمیت موضوع اقتصادی نخستین دوره این همایش به مباحث اقتصادی اختصاص پیدا کرده است.
خوراکیان ادامه داد: ما در ۷ محور مباحث این همایش را دنبال خواهیم کرد که شامل حمایت از محصولات داخلی، نهادسازی اقتصادی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار، اقتصاد دانش بنیان و به کارگیری اقتصاد دیجیتال، حمایت هدفمند از صادرات کالا و خدمات، جذب سرمایه های داخلی و خارجی و امنیت و ثبات اقتصادی است که نقش رسانه های در این حوزه ها در این همایش بررسی خواهد شد.
علمی ** ۱۲۰۱ **۱۴۴۰

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات اسنپ برای سفرهای خنک در روزهای گرم تابستان

به گزارش روابط عمومی اسنپ، تاکنون بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای طرح‌های تشویقی اسنپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.