صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / علی‌اکبر صالحی: جهاددانشگاهی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
علی‌اکبر صالحی: جهاددانشگاهی مولود مبارک انقلاب اسلامی است

علی‌اکبر صالحی: جهاددانشگاهی مولود مبارک انقلاب اسلامی است

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه "تلاش‌ها و همت عزیزان جهاددانشگاهی در نزد خداوند محفوظ است"، تأکید کرد: ورود شما به این حوزه‌ها با اخلاص و صداقت بوده است و این بسیار مهم است. یکی از شاخه‌های بابرکت این شجره طیبه، همین ایکنا است و خداوند متعال را شاکرم که در این خبرگزاری حضور پیدا کرده‌ام.

سخنرانی دکتر علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در یازدهمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایکنا، در پایان این نشست، یک جلد قرآن کریم و همچنین کارت خبرنگاری افتخاری ایکنا از سوی حمیدرضا طیبی به علی‌اکبر صالحی اعطا شد.

صالحی، قبل از این نشست، ضمن حضور در تحریریه خبرگزاری ایکنا، همچنین به بیان نکاتی درباره اهمیت بررسی وضعیت بانکداری اسلامی در کشور پرداخت و همچنین دلایل مخالفت عده‌ای با لایحه اصلاح قانون عملیات بانکی بدون ربا را جویا شد و بر ضرورت بررسی امکان شکل‌گیری بازار پول در اسلام تأکید کرد.

وی در سرویس معارف این خبرگزاری گفت: پیغمبر اسلام(ص) به دو نفری که فعالیت تبلیغی انجام می‌دادند، گفت: «یسروا ولا تعسروا» منظور از این جمله این است که دین را سخت نکنید. وی همچنین گفت: امام موسی صدر می‌دانست که چگونه دین را معرفی کند. بنده خاطرات زیادی درباره ایشان نوشته‌ام. وی یکشنبه‌ها به کلیسا می‌رفت و همانند یک کشیش برای مسیحیان موعظه می‌کرد و وقتی وارد کلیسا می‌شد، تمام فضای داخل و اطراف آن کلیسا مملو از جمعیت می‌شد که نشان از مخاطب‌شناسی او داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.