صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / تهدید باشگاه والیبال پیام خراسان به کناره‌گیری از لیگ
تهدید باشگاه والیبال پیام خراسان به کناره‌گیری از لیگ

تهدید باشگاه والیبال پیام خراسان به کناره‌گیری از لیگ

مدیر باشگاه والیبال پیام مشهد اعلام کرد این تیم تنها در سالن مهران به مسابقاتش در لیگ برتر ادامه می‌دهد و اگر قرار باشد در سالن دیگری بازی کنیم، از لیگ کناره‌گیری خواهیم کرد.

هفته ششم لیگ برتر والیبال - دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و پیام مشهد

به گزارش کسب و کار نیوز، در این باره می‌گوید: ایراداتی که از سالن مهران گرفته‌شده‌است، جای اشکال دارد. در نامه‌ای که از سوی سازمان لیگ به دستمان رسیده، برای سالن مهران تنها یک درب خروجی ذکر شده، این در حالی است که سالن مهران دارای چهار درب خروجی است. برخی از این درب‌ها مخصوص جایگاه وی‍‍ژه و اصحاب رسانه است، اما تدابیری اندیشیده‌ایم که تماشگران برای خروج از سالن با مشکل مواجه نشده و یکی دیگر از درب‌های خروجی سالن را به تماشاگران اختصاص خواهیم‌داد.

وی افزود: سال‌های سال است که در سالن مهران، مسابقات والیبال برگزار می‌شود. اگر قرار به تایید نشدن سالنی برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر باشد، باید پیش از آغاز مسابقات، کارشناسان و ناظران سازمان لیگ اشکالات و ایرادات سالن مربوطه را مورد ارزیابی قرار داده و زمانی برای حل مشکلات سالن مسابقه در نظر بگیرند، اما چطور امکان دارد که پس از سپری شدن هفت هفته از مسابقات لیگ برتر، از سالن مهران ایراداتی گرفته‌شود؟ این امر منطقی نبوده و زیر بار محرومیت سالن مهران نخواهیم‌رفت.

مدیرعامل باشگاه پیام مشهد در خصوص راه حل پیشنهادی‌اش برای مشکل پیش‌آمده خاطرنشان کرد: سازمان لیگ از هم اکنون می‌تواند اعلام کند که برای فصل آینده سالن مهران مجوز برگزاری مسابقات لیگ را ندارد. با این وجود زمان زیادی خواهیم‌داشت که برای مشکل به وجود آمده راه‌حلی بیندیشیم. به اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی نیز اعلام خواهیم‌کرد که اگر سالنی برای برگزاری مسابقات نماینده والیبال خراسان رضوی در لیگ برتر مهیا شود، تیم‌داری خواهیم‌کرد، در غیر این ‌صورت پای کار نخواهیم‌بود.

علی شیخ‌الاسلامی ادامه داد: کسی فکر این را هم نمی‌کرد که تیمی همانند پیام مشهد که ۱۰ روز پیش از آغاز مسابقات تشکیل شده‌است، در لیگ برتر به عنوان یک مدعی ظاهر شود.  درحال حاضر که پیام جزو مدعیان سوپر لیگ به شمار می‌رود، فکر می‌کنم پای کارشکنی‌هایی در کار باشد. از این پس جهت ادامه روند پیام در لیگ برتر، کارمان سخت‌تر خواهدبود. پیش از این به پیام مشهد به عنوان تیمی تازه تشکیل یافته نگاه می‌کردند، در حالی که هم‌اکنون متوجه پتانسیل بالای پیام مشهد شده‌اند.

وی یادآور شد: طبق جلساتی که با جبار قوچان‌نژاد در این خصوص داشته‌ام، سرمربی تیم تاکید کرده‌است که به هیچ وجه تیم پیام حاضر به برگزاری در سالن دیگری به جز سالن مهران نخواهدبود.

مدیر عامل باشگاه پیام خراسان در پاسخ به این سوال که اگر سالن مهران از سوی سازمان لیگ تعلیق شود، واکنش باشگاه پیام چه خواهدبود، گفت: قطعا از ادامه مسابقات لیگ برتر کنار خواهیم کشید. 

علی شیخ‌الاسلامی افزود: محل برگزاری مسابقات پیام قطعا سالن مهران خواهدبود. این سالن برای تیم‌های میهمان شرایط سختی ایجاد می‌کند که کاملا به نفع تیم پیام است. این حق پیام است که همانند سایر تیم‌های لیگ برتری از امتیاز میزبانی خود استفاده کند. اینکه مسابقات در سالن شهید بهشتی یا هر سالن دیگری انجام شود باید با تایید مجموعه پیام مشهد صورت گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به آزاد شدن حضور بانوان در مسابقات والیبال، سالن مهران قابلیت حضور بانوان جهت تماشای مسابقات پیام را دارد یا خیر، تاکید کرد: سالن مهران مشهد شرایط حضور بانوان را ندارد.

مدیر عامل پیام مشهد در خصوص دیدار آتی این تیم مقابل فولاد سیرجان ایرانیان عنوان کرد: یکشنبه عصر منتظر حضور پرشور هواداران مشهدی برای کسب ششمین برد خود در لیگ خواهیم بود. تماشای این دیدار برای هواداران همانند سایر دیدارهای خانگی، رایگان خواهدبود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.