صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / مشکلات تعاونی‌های مرزنشینان غرب هرمزگان باید حل‌وفصل شود
مشکلات تعاونی‌های مرزنشینان غرب هرمزگان باید حل‌وفصل شود

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس:

مشکلات تعاونی‌های مرزنشینان غرب هرمزگان باید حل‌وفصل شود

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس خواستار رسیدگی جدی به وضعیت تعاونی مرزنشینان پارسیان و غرب هرمزگان و برطرف شدن مشکلاتشان شد.

تعاونی های مرزنشینان

به گزارش کسب و کار نیوز، ناصر شریفی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان، با اشاره به مشکلات تعاونی مرزنشینان پارسیان و غرب هرمزگان خواستار حل مشکلات پیش روی تعاونی‌ها شد که با همکاری اداره کل امور مالیاتی استان تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۸ صنعت بزرگ، دو بندر مهم و استراتژیک، معادن غنی، پالایشگاه نفت و گاز، مجتمع بزرگ کشتی‌سازی، مناطق ویژه صنایع معدنی، فلزی و انرژی‌بر در استان حضور دارند که همه آن‌ها ظرفیتی برای استان هرمزگان محسوب می‌شوند تا بر اقتصاد کشور اثر خوبی بگذارد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: از آنجایی که پرداخت مالیات عمران و آبادانی در تمام نقاط کشور، شهرها و به‌ویژه روستاها را به دنبال دارد، حائز اهمیت است.

شریفی ابراز کرد: بر اساس مصوبه قانونی مجلس مازاد وصول مالیات به استان برگردانده می‌شود و بازگشت مازاد وصول مالیات منجر به توسعه استان می‌شود.

وی عنوان کرد: مشکلات تعاونی‌های مرزنشینان غرب هرمزگان باید حل‌وفصل شود، چراکه با رفع مشکلات این قشر از جامعه بخشی از مشکلات مردم مرتفع می‌شود، این به‌عنوان یک موضوع اساسی برای نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در اولویت است.

شریفی در پایان از مسئولان امر خواست در جهت مساعدت به دهیاری‌های غرب استان هرمزگان و کمک به پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح روستاها تصمیمات قابل‌ملاحظه‌ای اتخاذ شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.