صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / دولت با آزاد کردن سازوکار انتقال ارز به صنعتگران کمک کند
دولت با آزاد کردن سازوکار انتقال ارز به صنعتگران کمک کند

رئیس انجمن مدیران صنایع ساوه:

دولت با آزاد کردن سازوکار انتقال ارز به صنعتگران کمک کند

رئیس انجمن مدیران صنایع شهرستان ساوه آزاد کردن سازوکار انتقال ارز را راهکار برون رفت از مشکل تامین مواد اولیه دانست و افزود: دولت باید به گونه ای برنامه ریزی کند که با آزاد کردن انتقال ارز صنعتگران بتوانند آزادانه معاملات ارزی داشته باشند.

صنعت

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید رضوانی در جلسه مشترک کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و شورای گفتگوی شهرستان ساوه که با حضور مسئولان قضائی و جمعی از مدیران صنایع در شهر صنعتی کاوه برگزار شد، بزرگترین مشکل صنایع کشور را کمبود مواد اولیه دانست و افزود: در حال حاضر بحران مواد اولیه گریبانگیر صنایع کشور شده است و دلیل اصلی آن نوسانات ارزی در بازار است و بانک مرکزی نیز به دلیل محدودیت های ناشی از تحریم توان انجام عملیات ارزی را برای واحدهای تولیدی ندارد. 

وی تصریح کرد: در شرایط اقتصادی کنونی کشور مشکلات صنایع از نوسانات ارزی فراتر است و موضوع اصلی این است که به دلیل مسدود بودن مسیر مبادلات امکان معاملات ارزی وجود ندارد. با این شرایط تمامی واحدهای تولیدی با بحران مواد اولیه مواجه هستند و در صورت تداوم این روند با متوقف شدن تولید در برخی از واحدهای تولیدی مواجه خواهیم بود. 

  انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.