صفحه اصلی / استان ها / قم / خطر مفسدان داخلی از آمریکا و اسرائیل بیشتر است
خطر مفسدان داخلی از آمریکا و اسرائیل بیشتر است

امیرآبادی:

خطر مفسدان داخلی از آمریکا و اسرائیل بیشتر است

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند اما فساد در جامعه می‌تواند منجر به پیدایش آسیب‌های فراوانی بشود.

امیرآبادی فراهانی

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد توکلی رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت نیز در این  نشست گفت: در پرونده‌هایی که برای پیگیری پیش رویمان است بیشتر سراغ موارد مبتلابه و مسائل روز جامعه و گزارش‌های مردمی می‌رویم اما مسائل قدیمی‌تر که به لحاظ حجم فساد برجسته به شمارمی‌روند نیز برایمان مهم است؛ مسائلی از قبیل دارو، فسادهای ارزی، کنکور سراسری و بحث تاثیر معدل. امسال نیز بیشتر بر پرونده‌های بزرگ مربوط به قاچاق، گمرک و بانک تمرکز می‌کنیم.

در پاسخ به این سوال که چرا بیشتر اعضای این سازمان منصوب و یا نزدیک به جریان سیاسی خاصی هستند؟، گفت:چهره‌های متعدد و مطرحی از اصلاح‌طلبان هم با ما همکاری می‌کنند و ما نیز از آنها خواستیم که به اعضای اصلی این سازمان بپیوندند اما آنها خودشان سر باز زدند. البته با تمام تفاوت دیدگاه‌ها، کوشیده‌ایم تا نگذاریم نگرش‌های سیاسی و حزبی در کار ما اختلالی ایجاد کند و در این راستا علیرغم اختلاف دیدگاه با دولت موجود، همکاری‌های بسیار نزدیک و خوبی با آنها و برخی وزارتخانه‌ها داشته‌ایم.

وی در پایان بیان کرد: سازمان ما نیز از خطا و فساد مصون نیست و این وظیفه‌ شما خبرنگاران است تا با نظارت دقیق بر عملکرد ما و ایجاد شفافیت،جلوی آن را بگیرید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.