صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / تفاهمنامه همکاری مرکز ملی فرش و صندوق ‌کارآفرینی امید منعقد شد
تفاهمنامه همکاری مرکز ملی فرش و صندوق ‌کارآفرینی امید منعقد شد

تفاهمنامه همکاری مرکز ملی فرش و صندوق ‌کارآفرینی امید منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین مرکز ملی فرش و صندوق کارآفرینی امید کشور امروز/چهارشنبه/ با هدف حمایت از تولید فرش دستباف، اشتغالزایی پایدار، فروش داخلی فرش و ایجاد بستر مناسب برای صادرات و تامین مواد اولیه آن در چابهار منعقد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در مراسم امضای این تفاهم نامه که در سرسرای همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد اظهار داشت: اعطای تسهیلات بانکی، حمایت از توسعه فناوری، فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی در راستای مسئولیت اجتماعی در حوزه توسعه فرش دستباف از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.
اصغر نوراله زاده افزود: فرش دستباف نمونه ای از اقتصاد مقاومتی است و قشرهای مختلف بویژه افراد کم درآمد روستایی می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.
وی واردات مواد اولیه از طریق منطقه آزاد چابهار را به صرفه عنوان کرد و اظهار داشت: باید در زمینه فرش تلاش بیشتری صورت گیرد تا منجر به افزایش تولید ملی، ارزآوری و ایجاد اشتغال شود.
به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در سفر به چابهار علاوه بر شرکت در همایش و کارگاه آموزشی فرش دستباف ایران از چند طرح اشتغالزا بازدید و تفاهم نامه های همکاری امضاء کردند.
۳۰۴۳**۳۲۱۳

همچنین مطالعه کنید:

بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی/ گره برقی‌سازی ناوگان به دست شهردار باز می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن کریمی‌ ‌‌سنجری، مدیر طرح خودروهای برقی وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.