صفحه اصلی / فرهنگی / میراث فرهنگی و گردشگری / اقامت در بهترین شهر‌های گردشگری پاییز ۹۷
اقامت در بهترین شهر‌های گردشگری پاییز ۹۷

اقامت در بهترین شهر‌های گردشگری پاییز ۹۷

زمان خلوتی برای سفر رفتن فرا رسیده در صف‌های انتظار موزه‌ها نمی‌مانید و تور ها را ارزان‌تر رزرو می‌کنید.

آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی منظمی برای سفر به بهترین شهر‌های گردشگری دارد در ادامه مطلب تور‌های مسافرتی را ببینید.

تور تایلند و تجربه اقامت در هتل‌های جنوب آسیا

تور تایلند فرصت اقامت در زیبا‌ترین هتل‌های آسیایی را برای شما فراهم کرده است. در بانکوک، پاتایا و پوکت هتل‌های مختلفی از سه تا پنج ستاره‌های لوکس وجود دارند گاهی با چند بات (پول رایج تایلند) بیشتر تفاوت محسوسی در امکانات و خدمات هتل‌ها می‌بینید تمامی انها را برروی وب‌سایت آژانس بررسی کنید و برای سفر یک هفته ای به تایلند هتل زیبایی انتخاب کنید. تور تایلند به صورت ترکیبی و تک مقصدی با هواپیمایی ماهان و عمان ایر برنامه‌ریزی می‌شود تمام تور‌ها دارای ترنسفر فرودگاهی و صبحانه رایگان هستند.
در بانکوک به دیدن معابد زیبای شهر بروید و از زیبایی‌های غذاهای خیابانی اطراف میدان سیام امتحان کنید. آژانس مقتدر سیر برای گردشگران تورهای تایلند گشت شهری با راهنمای فارسی زبان ترتیب داده است و یک سیم‌کارت تایلندی هم در اختیار شما قرار می‌دهد. در مورد دیدنی‌های شهر هر راهنمایی که خواستید می‌توانید از لیدر تور کمک بگیرید.
برای خرید به سیام پاراگون سری بزنید و از اجناس ارزان تایلندی خرید کنید یادتان باشد خرید را برای شهر‌های ساحلی نگذارید.
برای سفر به تایلند فقط نیاز به یک هفته کامل زمان نیاز دارید تا در بانکوک پر‌هیاهو بچرخید یا در پاتایا و پوکت اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید. حتی می‌توانید از همین حالا برای سفر با تور تایلند نوروز ۹۸ نیز برنامه‌ریزی کنید.


سفر به شهر برج‌ها با تور دبی

وقتی صحبت از تور دبی می‌شود بدون شک تصویری از شهر مدرن و گرم با برج‌های زیبا در ذهن همه پدیدار می‌شود. اما دبی بخش های متفاوت دیگری مانند مساجد باشکوه و زیبا و یا بازار‌های قدیمی مثل بازار دیدنی طلا نیز دارد.
سفر به دبی ساده و کوتاه است طول پرواز کمی دارد و تور‌ها از حدود سه شب برنامه‌ریزی می‌شوند. در انتخاب هتل دقت کنید بهتر است هتلی با استخر رزرو کنید تا از روز‌های سفر لذت ببرید تمام هتل‌های پیشنهادی توسط آژانس دارای صبحانه خوش‌مزه عربی نیز هستند.
این شهر با داشتن مراکز خرید بسیار عالی و متنوع پذیرای گردشگرانی‌است که با هدف خرید کردن سفر می‌کنند مرکز خرید امارات مال و مرکز خرید بزرگ ابن بطوطه نمونه‌های بارزی از بهترین پاساژها هستند. مرکز خرید ابن بطوطه به ۶ بخش تقسیم شده و هر کدام نام یکی از کشور‌های آسیایی را داد.
شرکت‌های هوا‌پیمایی ایران ایر، ایر عربیا و ماهان هر روز پرواز دارند با کارشناسان آژانس مقتدر سیر برای دریافت ویزا هماهنگ کنید و هر تعداد شب که مایل بودید برای دیدن این شهر مدرن گردشگری سفر کنید.
این روز‌ها دبی هوای گرم و دلچسبی دارد می‌توانید در ساحل قدم بزنید و حتی تنی به آب بزنید یادتان باشد دبی در ماه‌های پیش رو مقصد بسیار مناسبی است حتی به تور دبی نوروز ۹۸ هم می‌توانید فکر کنید.


دیدن منظره غروب ایاصوفیه با تور استانبول

انتخاب استانبول همیشه همراه با شادی و هیجان است اینجا شهر پر از زیبایی‌ است که پذیرای گردشگران مختلفی از سرتا‌سر دنیا است به همین دلیل هتل های دنج سه و چهار ستاره خوب با قیمت به‌صرفه فراوان دارد. این‌روزها هوای استانبول دلچسب و خنک شده و برای قدم زدن‌های طولانی در کوچه پس کوچه‌های استقلال بسیار فرصت خوبی است.
بار سفر ببندید و با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید برای سفر به یکی از شهر‌های زیبای گردشگری برنامه‌ریزی کنید.
پرواز‌های استانبول ساعات مختلف و با شرکت‌های هواپیمایی ماهان، ایران ایر و قشم ایر همه روزه برنامه‌ریزی می‌شوند هر روزی از هفته را که برای سفر در نظر بگیرید به راحتی با تور‌های آژانس مقتدر بعد از حدود ۳-۴ ساعت در فرودگاه آتاتورک هستید و با ترنسفر‌های آژانس در هتل زیبای خود استراحت می‌کنید.
همین آخر هفته را در یکی از رستوران‌های استانبول کباب ترک نوش‌جان کنید و برای دسر باقلوا سفارش دهید.
با کارشناسان سفر در آژانس مقتدر تماس بگیرید و بعد از رزرو تور استانبول راهی ایاصوفیه زیبا در کنار تنگه بسفور شوید.

منبع : ویرلن

همچنین مطالعه کنید:

بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از هفدهمین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.