صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / نمایشگاه بین المللی تاسیسات و کاشی در شیراز آغاز به کار کرد
نمایشگاه بین المللی تاسیسات و کاشی در شیراز آغاز به کار کرد

نمایشگاه بین المللی تاسیسات و کاشی در شیراز آغاز به کار کرد

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش و کاشی، سرامیک و سنگ های تزئینی و همچنین دومین نمایشگاه تخصصی قهوه و صنایع وابسته به آن شامگاه سه شنبه در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در سخنانی در آیین گشایش این نمایشگاه ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز گفت: قطعا رونق صنعت ساختمان علاوه بر ایجاد رونق در صنایع مرتبط با، به ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری نیز کمک خواهد کرد.
عنایت الله رحیمی افزود: برگزاری این نمایشگاه ها یک اعلام اقتصادی و سیاسی است که ما در هر شرایطی می توانیم مشکلات اقتصادی خود را حل کنیم و همچنان در حوزه های مختلف ملی، منطقه ای و جهانی حضور فعال داشته باشیم.
وی ادامه داد: اگر صنایع وابسته به صنعت ساختمان از جمله تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش و همچنین کاشی و سرامیک که استان فارس در این زمینه دارای ظرفیت ها و توانمندی هایی است رونق پیدا کند می تواند اقتصاد مسکن را به حرکت درآورد.
او اظهار داشت: مسکن یکی از بخش های پیشرو اقتصادی محسوب می شود که می تواند به حل بخش زیادی از مشکلات اقتصادی کشور کمک کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ابراز امیدواری کرد که با برپایی چنین نمایشگاه هایی امید در جامعه گسترش یابد و تولید کننندگان ما و بخش مسکن یک رونق ویژه را تجربه کنند.
رحیمی افزود: در شرایط فعلی رشد قیمت مسکن بیش از تورم است که می توان با فعالیت گسترده صنایع مرتبط با صنعت ساختمان و همچنین هدایت سرمایه های سرگردان به این بخش می تواند تا حد زیادی به کنترل این بازار کمک کند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس هم گفت: نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش و کاشی، سرامیک و سنگ های تزئینی در سالن حافظ و در فضای به مساحت ۶ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۴۰ شرکت برتر فعال در این حوزه ها برپا شده است.
سید محمود موسوی افزود: در این نمایشگاه محصولات و تولیدات داخلی و خارجی شامل انواع سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های سرمایش و گرمایش، دیگ های بخار، سیستم های تصفیه آب، اسپلیت، چیلر، فن کوئل، سیستم های تابشی، کاشی و سرامیک، شیرآلات بهداشتی، دکوراسیون داخلی، سنگ های تزئینی و نما به نمایش گذاشته شده است.
وی ادامه داد: همچنین همزمان و برای دومین سال پیاپی شاهد برپایی نمایشگاه تخصصی قهوه و صنایع وابسته به آن در فضایی به مساخت چهار هزار متر مربع در سالن های سرو و بهار و با حضور ۲۳ شرکت داخلی و نمایندگی های برندهای خارجی هستیم.
او اظهار داشت: حدود ۸۰ درصد از شرکت کنندگان نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته به آن از استان فارس و سایر شرکت کنندگان نیز از استان های تهران، اصفهان و خوزستان هستند که جدیدترین محصولات قهوه و مشتقات و همچنین صنایع وابسته به آن از جمله قهوه ساز و دیگر ماشین آلات مرتبط را به نمایش گذاشته اند.
وی، با اشاره به تحریم های ظالمانه وضع شده علیه کشورمان گفت: با وجود فشارهایی که از این ناحیه بر اقتصاد کشور وارد می شود اما این تحریم ها نتوانسته تاثیری بر اراده صنعت و تولید کشور بگذارد که برپایی این نمایشگاه خود بیانگر این مطلب است.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش و کاشی، سرامیک و سنگ های تزئینی و همچنین دومین نمایشگاه تخصصی قهوه و صنایع وابسته به آن تا روز جمعه ۲۵ آبانماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدید کنندگان است.
۶۱۲۲/ ۲۰۲۷

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۲درصدی تولید سیمان با حمایت‌های دولت سیزدهم/ صادرات سیمان به ۲۵ کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، امضای تفاهمنامه همکاری بین وزارت نیرو و صنعت، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.