صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / مسکو: سیف الاسلام قذافی در آینده لیبی نقش خواهد داشت
مسکو: سیف الاسلام قذافی در آینده لیبی نقش خواهد داشت

مسکو: سیف الاسلام قذافی در آینده لیبی نقش خواهد داشت

رئیس گروه روسی تماس برای حل و فصل بحران لیبی اعلام کرد که تماس‌هایی میان روسیه و سیف الاسلام قذافی در حال انجام است.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روسیا الیوم، لیو دینگوف، رئیس گروه روسی تماس برای حل بحران لیبی تصریح کرد که سیف الاسلام قذافی، پسر معمر قذافی اعتبار و جایگاه سیاسی در کشور خود دارد و به همین دلیل، از طرف‌های شرکت کننده در روند سیاسی لیبی خواهد بود.

این مقام روس در حاشیه کنفرانس لیبی در پالرمو تصریح کرد: سیف الاسلام در حال حاضر به صورت منظم با ما به عنوان یک شرکت کننده در روند حل و فصل لیبی تماس می‌گیرد. می‌توانیم بگوییم که سیف الاسلام یکی از طرف‌های شرکت کننده در روند سیاسی خواهد بود و علتش این مساله ساده است که گروه مشخصی از مردم هستند که از هر آنچه که مربوط به قذافی و خانواده‌اش باشد، حمایت می‌کنند.

وی گفت: سیف الاسلام بسیار خوش بین است و تیمی دارد که از او حمایت می‌کند، اما نباید فراموش کنیم که تحریم‌هایی علیه او وجود دارد و باید این تحریم‌ها برداشته شود. من بر این باور نیستم که مشارکت او قانونی باشد، چراکه انتخابات با نظارت سازمان ملل برگزار خواهد شد. من بر این باورم که در هر صورت، او به معرفی نامزدی در نمایندگی از خودش و نمایندگی از قبایل نیاز دارد.

وی با بیان اینکه روسیه از هیچ شخصی که مردم لیبی از او حمایت نکنند، پشتیبانی نمی‌کند، تاکید کرد: روسیه کشوری است که باید طرف خارجی اصلی از لحاظ تاثیر گذاری بر آینده لیبیایی‌ها باشد. امروز خود لیبیایی‌ها به ویژه در طرابلس نقش روسیه را کم دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.