صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / پورعلی گنجی: بازی کردن من مهم نیست، مهم نتیجه گرفتن ایران است

پورعلی گنجی: بازی کردن من مهم نیست، مهم نتیجه گرفتن ایران است

مرتضی پور‌علی گنجی

به گزارش کسب و کار نیوز، مرتضی پورعلی گنجی پس از برتری ایران برابر بولیوی اظهار کرد: بازی سختی را شاهد بودیم و از نظر کیفی هم بسیار خوب بود. امروز هم آقای کی‌روش بازیکنانی را که می‌خواستند ببینند را دیدند. توانستیم امروز پیروزی خوبی را به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم. امروز شاهد بازی خوبی بودیم. امیدوارم بازی‌های دوستانه بعدی هم بتواند به ما کمک کند.

او درباره دیدارهای تدارکاتی ایران و همینطور رقبایش در آسیا گفت: قبل از جام‌جهانی هم چنین بازی‌هایی داشتیم و رقبا هم با تیم‌های قدرتمند بازی می‌کردند و از هر تیم چهار پنج گل خوردند. اما مهم این است که ما خودمان را بشناسیم و تلاش کنیم از روز قبلمان بهتر باشیم. ما با بازی‌هایی که انجام می‌دهیم می‌توانیم اشتباهات‌مان را کمتر کنیم.

پورعلی گنجی درباره ترافیک در خط دفاع تیم ملی هم گفت: داشتن رقیب باعث پیشرفت می‌شود. من هم خوشحالم که بازیکنان خیلی خوبی در پست دفاع داریم. کلا بازیکنان تیم ملی همه باکیفیت هستند. فعلا مصدوم هستم اما سعی می‌کنم بهتر شوم و به تیم ملی کمک کنم. مهم این است که تیم ملی نتیجه بگیرد و بازی کردن من اهمیتی ندارد.

او اضافه کرد: مصدومیت من اتفاقی بود و شاید این حکمت و صلاح من است. شاید در بین ۵۰۰ بازیکن فقط یک بازیکن مثل من مصدوم شود. الان مهم این است که رو به جلو حرکت کنم تا بتوانم خوب و محکم برگردم. حدود یک ماه دیگر هم بهبود خواهم یافت. متاسفانه لیگامنت زانویم پاره شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.