صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / تعمیرات اساسی چاه‎ها و تاسیسات گازی نفت و گاز شرق پایان یافت
تعمیرات اساسی چاه‎ها و تاسیسات گازی نفت و گاز شرق پایان یافت

تعمیرات اساسی چاه‎ها و تاسیسات گازی نفت و گاز شرق پایان یافت

تعمیرات اساسی چاه ها و تاسیسات گازی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با هدف افزایش اطمینان برای تولید پایدار فصل سرد سال پایان یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, احمد رجبی، سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق گفت: فعالیت‌های انجام شده شامل تعمیرات تاسیسات ۲۹ حلقه چاه گاز ترش، ۲۱ حلقه چاه گاز شیرین، پنج مرکز جمع‌آوری گاز ترش و شیرین و تاسیسات مرکز اندازه‌گیری خانگیران است.
وی اظهار کرد: در مدت تعمیرات، حدود ۴۶ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت روی ۶ هزار و ۷۰۰ مورد درخواست کار مشتمل بر تعمیرات پیشگیرانه، موردی و اصلاحی صورت گرفته است.
به گفته وی، برنامه تعمیرات اساسی از ۱۴ فروردین ماه به دنبال کاهش گاز مصرفی آغاز و با توجه به تعدد مراکز، تاسیسات و چاه‌ها طی فرآیند کاری و جدول زمانی تا آغاز فصل پاییز ادامه می‌یابد.
رجبی ادامه داد: حجم فعالیت‎های انجام شده در تعمیرات اساسی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، افزایش ۴۰ درصدی تعداد درخواست کارها و افزایش پنج درصدی میزان نفر-ساعت کار را نشان می‎دهد.
بر اساس این گزارش، تعویض نقاط معیوب چند راهه‌های یک و دو ۲۴ اینچ ، تعویض تفکیک گر سایکلونی خط اصلی مرکز اندازه گیری خانگیران از مهمترین فعالیت‌های انجام شده از سوی همکاران شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق است که مورد قدردانی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران قرار گرفت.

 

همچنین مطالعه کنید:

افزایش صادرات نفت ایران به بالاترین رقم در ۶ سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز طی گزارشی نوشت: صادرات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.