صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / مخالفان سیاسی باید کمک کنند
مخالفان سیاسی باید کمک کنند

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی:

مخالفان سیاسی باید کمک کنند

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: مخالفان سیاسی حق دارند ایراد بگیرند اما باید کمک نیز بکنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد رحیم نوروزیان در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: شرایط ما بسیار سخت است. فعلا در این شرایط هر حرفی را نمی‌شود، گفت. باید در وهله اول صبوری و استقامت مردم را ستود و دستشان را بوسید.

وی ادامه داد: ما حق نداریم بالا بنشینیم و پایین را ببینیم؛ ما کارگزار مردم هستیم و مردم بالاسرمان هستند ‌اگر اعتراضات خیابانی اتفاق میفتد مقصرش خودمان هستیم که البته دشمن هم به شدت دارد کار می‌کند. 

نوروزیان گفت: امروز جنگی که تحمیل شده در فضای روانی است. در قدیم وضع ما خیلی بدتر بود و اجماع جهانی علیه ما بود اما چرا الان به این همه مشکل خوردیم چون آن زمان احتکار و جنگ روانی نداشتیم؛ الان کشور های اروپایی می‌خواهند راهکاری پیدا کنند که با ما داد و ستد داشته باشند اما شرایطمان رو به بهبودی نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌ رضوی عنوان کرد: مخالفان سیاسی حق دارند ایراد بگیرند اما باید کمک نیز بکنند. تاریخ نشان داده که هرموقع با خودمان درگیر شدیم، دشمن استیلا پیدا کرده است.

همچنین در این جلسه معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور گفت: جلسات هفتگی رونق تولید و تنظیم بازار برقرار است تا تعادل عرضه و تقاضا که اصلی‌ترین رویکرد ماست، ایجاد شود. متاسفانه عرضه کم و تقاضا زیاد شده و این زمینه سوءاستفاده برخی را فراهم می‌کند.

قاسم یعقوبی امام جمعه شهرستان نیشابور نیز اظهار کرد: کسانی که مدیریت و منصبی دارند باید بدانند این لطف الهی است که به آن‌ها اعطا شده است.

وی خطاب به مدیران گفت: شما مدیران باید مردم را به سمت انقلاب اسلامی سوق دهید. ما قبل انقلاب هم مکه می‌رفتیم، عزاداری می‌کردیم، نماز می‌خواندیم؛ فرق قبل انقلاب با بعد انقلاب مهر ولایتی است که پای انقلاب خورده است.

امام جمعه نیشابور عنوان کرد: مهم‌ترین کار این است که بازاریان ما احساس آرامش کنند که اتفاقی نیفتد که واقعا هم نمی‌افتد و بیشتر مشکلاتی که ما داریم روانی است. تقاضا دارم بسته‌های حمایتی که قرار است به دست مردم  برسد یا نقدی باشد یا اگر جنس قرار است، تحویل دهند طوری تقسیم شوند که صف‌های طولانی مردم که منظره خوبی ندارد؛ تشکیل نشود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.