صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اجرای طرح “آمایش استارت آپ‌های ورزشی ایرانی”
اجرای طرح “آمایش استارت آپ‌های ورزشی ایرانی”

پژوهشگاه علوم ورزشی فراخوان جذب همکار منتشر کرد

اجرای طرح “آمایش استارت آپ‌های ورزشی ایرانی”

به منظور ایجاد فضای همکاری و تجربه‌اندوزی در حوزه فناوری‌های ورزشی، مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی، پروژه "آمایش استارت آپ‌های ورزشی ایرانی" (در حوزه اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها) را در دستور کار خود قرار داد.

استارت آپ

به گزارش کسب و کار نیوز، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ممتاز حوزه علوم ورزشی و فنی مهندسی می‌توانند به عنوان همکار در این پروژه تحقیقاتی مشارکت کرده و از مزایای مشارکت در آن بهره‌مند شوند.

هدف از اجرای این پروژه تحقیقاتی شناسایی و تحلیل بازار کسب‌وکار و در حوزه اپلیکیشن‌های ورزشی اعلام شده است.

مهلت و شیوه ارسال رزومه و درخواست همکاری بدین قرار است که علاقمندان تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه ۳۰ مهر ماه می‌توانند کپی رزومه تحصیلی و اجرایی خود را به آدرس ایمیل mehdyrasooli@gmail.com ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های : ۸۸۹۰۴۱۸۷  و ۸۸۹۲۳۷۰۹ (داخلی ۴۵۱ و ۴۵۲) تماس حاصل کنند.
افراد واجد شرایط پس از بررسی مدارک به مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.

افرادی که به‌عنوان کمک محقق در این پروژه پذیرفته می‌شوند در صورت مشارکت فعال و مؤثر گواهی همکاری در اجرای این پروژه از طرف پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت می‌کنند و اسامی افراد در کتاب مستخرج از این پروژه که توسط پژوهشگاه چاپ خواهد شد درج شده و از امتیازات آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.