صفحه اصلی / استان ها / همدان / هفته آینده بیمارستان ۱۰۰۰ تختوابی همدان کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار همدان:

هفته آینده بیمارستان ۱۰۰۰ تختوابی همدان کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار همدان گفت: عملیات اجرایی بیمارستان 1000 تختوابی همدان هفته آینده آغاز می‌شود.

استاندار همدان

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدناصر نیک‌بخت یکشنبه ۲۲ مهر در آئین آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه استقرار صنایع مبتنی بر فناوری‌های برتر در همدان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اظهار کرد: عیبی که کشور ما دارد این است که کارها قائل به شخص است و کارها براساس سیستم جلو نمی‌رود.

وی با اشاره به اینکه پروژه شهرک فناوری برتر همدان در سال ۸۷ تصویب شده بود، تصریح کرد: در آن زمان شرایط به گونه‌ای شد که استاندار وقت از همدان رفت و بنده هم از استان رفتم و آسیب زیادی در آن مقطع به همدان رسید و کارهایی که شروع شده بود، توسط استاندار بعدی مورد توجه قرار نگرفت.

نیک‌بخت با بیان اینکه شهرک صنایع برتر از آن زمان در همدان حذف شد، یادآور شد: پس از اینکه بنده به استان همدان آمدم به همراه نماینده همدان شروع به پیگیری کرده و موفق شدیم این پروژه را به استان برگردانیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی همدان هفته آینده کلنگ زنی می‌شود، عنوان کرد: کلانشهر شدن همدان انجام شدنی است اما زمان‌بر است و کارهای زیادی را می‌خواهد.

وی با بیان اینکه همدان شایسته طرح شهرک فناوری برتر است، افزود: امیدواریم نمایندگان همدان پیگیری کنند تا اعتبارات بیشتری را برای این طرح بگیرند.

نیک‌بخت در پایان اظهار کرد: اگر مدیرعامل شرکت شهرک‌ها در استان بماند قول می‌دهم این پروژه را در موعد مقرر به اتمام برسانیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.