صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / زیست‌بوم‌های کشور نباید به سرنوشت ناگوار دریاچه ارومیه دچار شوند
زیست‌بوم‌های کشور نباید به سرنوشت ناگوار دریاچه ارومیه دچار شوند

حسینی:

زیست‌بوم‌های کشور نباید به سرنوشت ناگوار دریاچه ارومیه دچار شوند

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تمامی محورهای توسعه باید بحث محیط زیست و حفاظت از زیست بوم مورد توجه قرار گیرد، تا اتفاقات ناگواری که در دریاچه ارومیه همچون نابودی گیاهان نادر این دریاچه، تبدیل شدن کوه سیلیس این دریاچه به کوه نمک و غیره اتفاق افتاد، در زیست بوم های دیگر کشورمان اتفاق نیفتد.

محمد حسینی

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی زند وکیلی، معاون عمرانی استانداری مرکزی نیز در ادامه جلسه با بیان اینکه محیط زیست و توجه به آن یکی از محورهای مهم توسعه است، گفت: توجه به محیط زیست و اجرای سیاست های درست در این زمینه مانع توسعه نیست و باید توجه به این امر یک اولویت جدی و مهم باشد.

وی ادامه داد: توجه به مباحث محیط زیست با کار علمی و کارشناسی صورت می گیرد که علاوه بر حساس سازی جامعه نسبت به این امر نیاز است، در قالب کارگاه ها و نشست های مشترکی به بیان مشکلات و تهدیدها در این عرصه پرداخت.

معاون عمرانی استانداری در پایان بیان کرد: یکی از اولویت های حوزه عمرانی استانداری توجه به مباحث محیط زیست و زیست بوم است، که به همین لحاظ با برگزاری چنین نشست های مشترکی با حضور فعالین محیط زیست، مدیران، کارشناسان و غیره سعی در شناسایی مشکلات محیط زیست استان و رفع آن داریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.