صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تمرین تیم ملی فوتبال/ ناکامی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی مقابل دستگاه شوت‌زنی
تمرین تیم ملی فوتبال/ ناکامی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی مقابل دستگاه شوت‌زنی

تمرین تیم ملی فوتبال/ ناکامی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی مقابل دستگاه شوت‌زنی

تمرین تیم ملی فوتبال ایران با مرور تاکتیک‌های متفاوتی در زمین شماره ۲ آکادمی ملی فوتبال مرور شد.

تمرین تیم ملی فوتبال

به گزارش کسب و کار نیوز، تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ امروز (یک‌شنبه) در زمین شماره ۲ آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار شد که به جز مرتضی پورعلی‌گنجی، ۲۸ بازیکن در این تمرین حضور داشتند و آخرین برنامه‌های کی‌روش را مرور کردند.

در این تمرین کارلوس کی‌روش بازیکنان را به دو قسمت تقسیم کرد و هر گروه تمرین ارسال از جناحین و ارسال پاس به مقابل محوطه جریمه برای زدن شوت را برای دقایق زیادی مرور کردند. کی‌روش بارها نکاتی را به بازیکنانش متذکر شد و نحوه صحیح حرکات را به آن‌ها گوشزد کرد. هر چهار دروازه‌بان به دفعات درون دروازه قرار گرفتند و مقابل ضربات بازیکنان تیم ملی قرار گرفتند.

سردار آزمون در این تمرین به عنوان مهاجم هدف تیم ملی ایفای نقش کرد و به نظر می‌رسد کماکان او مهاجم  اصلی کارلوس کی‌روش برای بازی‌های رسمی و دوستانه است.

در بخش دیگر این تمرین مدافعان نیز نحوه صحیح دفاع کرد و دفع توپ‌های ارسالی به روی دروازه را زیر نظر اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان مرور کردند که مجید حسینی یکی از بهترین بازیکنان ایران در دفاع توپ‌های ارسالی و جلوگیری از گل خوردن دروازه‌بان‌های تیم ملی بود.

الکساندر لوپز نیز به صورت انفرادی با استفاده از دستگاه شوت‌زن آمادگی دروازه‌بان‌های تیمش را به چالش کشید که تعداد زیادی از این شوت‌ها به شکل زیبایی وارد دروازه دروازه‌بانان تیم ملی شد.

در اواخر تمرین، سعید عزت‌اللهی با مصدومیت جزئی روبرو شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.