صفحه اصلی / استان ها / همدان / تعطیلی ۱۷۰ واحد صنعتی در همدان
تعطیلی ۱۷۰ واحد صنعتی در همدان

رئیس سازمان صمت استان همدان خبر داد:

تعطیلی ۱۷۰ واحد صنعتی در همدان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تعطیلی 170 واحد صنعتی استان خبر داد و گفت: از 117 واحد صنعتی موجود در استان در حال حاضر 170 واحد تعطیل است.

واحد صنعتی تعطیل

به گزارش کسب و کار نیوز، حمیدرضا متین یکشنبه ۲۲ مهر در آئین آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه استقرار صنایع مبتنی بر فناوری‌های برتر در همدان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۸۵ جواز تأسیس در استان همدان صادر شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۵۳ جواز تأسیس معتبر در استان همدان وجود دارد، تصریح کرد: ۱۱۱۷ واحد صنعتی فعال با ۲۷ هزار نفر اشتغال در استان وجود دارد و بیشترین پروانه‌های صادر شده در بخش کانی‌های غیرفلزی و گروه صنایع غذایی است.

متین با بیان اینکه ۵ طرح صنعتی استان آماده بهره‌برداری است، یادآور شد: ۴ پروژه استان از جمله واحد گندله‌سازی، ۲ واحد فروسیلیس در ملایر و یک واحد میلگرد در شهرک صنعتی ویان به‌زودی افتتاح خواهد شد که منتظر حضور معاون اول رئیس جمهور هستیم.

وی با اشاره به حضور مدیران و رؤسای نوسازی مدارس کشور در کارخانه بخاری کم‌مصرف رزن، خاطرنشان کرد: در این جلسه رؤسای نوسازی مدارس از کارخانه بخاری‌های کم‌مصرف بازدید کرده و مقرر شد تمام کلاس‌های مدارس به این بخاری‌ها مجهز شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه ۲۸۱ پروانه بهره‌برداری معتبر در استان همدان وجود دارد، گفت: ۶۸ درصد از پروانه‌های معدنی استان فعال و ۲۳ درصد بستگی به فصل کار می‌کنند و مابقی تعطیل هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.