صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کی‌روش: زمین تمرین تیم ملی از میراث‌های من در ایران خواهد بود
کی‌روش: زمین تمرین تیم ملی از میراث‌های من در ایران خواهد بود

کی‌روش: زمین تمرین تیم ملی از میراث‌های من در ایران خواهد بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هشت سال قبل خواهان بهبود وضعیت چمن زمین تمرین تیم ملی شده بودم.

کارلوس کی‌روش

به گزارش کسب و کار نیوز، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی اظهار کرد: اولین روزی را به خاطر می‌آورم که با آقای کفاشیان به این‌جا (کمپ تیم‌های ملی) حضور داشتیم که این موضوع برای هشت سال پیش است. همان روز گفتم که باید زمین تمرین را بهبود ببخشیم.

او افزود: امروز بعد از گذشت تقریبا هشت سال این زمین تمرین را در مرکز ملی آکادمی ملی فوتبال مورد آزمایش قرار می‌دهیم و از آن استفاده می‌کنیم. مطمئن هستم و امیدوارم که خیلی از افراد مخصوصا مربیان تیم‌های ملی به خاطر این زمین لبخند بزنند چراکه از این به بعد از این زمین می‌توانند برای رقابت در صحنه‌های بین‌المللی استفاده کنند. همان‌طوری که مطلع هستید پایبند بودن و ساختن این زمین و ساختن ساختمان پک (PECK) باعث شد من دشمنانی در ایران پیدا کنم اما امروز بار دیگر همان‌طور که شاهد هستید ما توانستیم یک زمین جدید برای تیم‌های ملی فوتبال ایران یعنی تمامی تیم‌های ملی داشته باشیم. ما صحبت‌های‌مان را فقط در رسانه‌ها انجام نمی‌دهیم. این زمین هم جز میراث‌هایی خواهد بود که از من در ایران به جا خواهد ماند.

وی افزود: تحت ریاست آقای تاج شما امروز یک زمین دارید. من می‌دانم که بعضی از افراد شاید این موضوع را دوست نداشته باشند و هضم این مساله برای‌شان دشوار باشد اما مهم‌ترین مطلب این است که تیم‌های ملی فوتبال امروز یک قدم رو به جلو برخواهند داشت. از تک تک کسانی که باعث شدند این هدف ما به واقعیت بپیوندد از صمیم قلب تشکر می‌کنم. از هشت سال پیش در خاطرم هست به این مساله تاکید کردم که ما احتیاج به یک زمین با کیفیت بالا و خیلی خوب داریم که امروز این اتفاق رخ داد. امیدوارم خداوند متعال نگهدار این زمین و نگهدار مردم خوب ایران باشد.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.