صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته برگزار می‌شود

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی خورشید:

نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته توسط شرکت نمایشگاهی خورشید ۲۳ تا ۲۷ مهر در برج میلاد تهران برگزار می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، مدیر عامل شرکت نمایشگاهی خورشید در آستانه برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رشد تولیدات داخلی برگزار می‌شود که نتایج مؤثری را به همراه خواهد داشت.

علیرضا پیله ور با اشاره به اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است، افزود: علاقه‌مندان از ساعت ۱۱ تا ۲۰ برای بازدید از این نمایشگاه در برج میلاد اقدام کنند.

پیله ور گفت: مخاطبان این نمایشگاه در سه حوزه تفریحات هوایی، زمینی و آبی هستند و برگزاری این نمایشگاه به تقویت گردشگری داخلی نیز بسیار کمک می‌کند.

وی افزود: نمایندگی‌های رسمی شرکت‌های خارجی نیز در این نمایشگاه حضور دارند که از کشور‌هایی همچون سوئد دانمارک، چین و مالزی هستند و به طور کلی ۵۰ غرفه در مساحت ۳ هزار متر مربعی در برج میلاد برای نمایندگی‌های داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است.

پیله ور گفت: اکثر بازدیدکنندگان از نمایشگاه افراد علاقه‌مند به سفر و ماجراجویی هستند که میانگین سنی ۲۵ تا ۳۵ سال خواهند داشت که امیدواریم خدمات خوبی را در زمینه تفریحات و گردشگری به این علاقه‌مندان ارائه دهیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی خورشید افزود: این نمایشگاه که نخستین بار برگزار می‌شود از سازمان توسعه تجارت و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجوز دارد.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.