صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کاپیتان تیم ملی بسکتبال باویلچر: داوری به نفع ژاپن بود/ خداحافظی کردم اما قلبم با تیم است
کاپیتان تیم ملی بسکتبال باویلچر: داوری به نفع ژاپن بود/ خداحافظی کردم اما قلبم با تیم است

سومین دوره بازی های پاراآسیایی جاکارتا؛

کاپیتان تیم ملی بسکتبال باویلچر: داوری به نفع ژاپن بود/ خداحافظی کردم اما قلبم با تیم است

کاپیتان تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران بعد از خداحافظی از تیم ملی گفت: از تیم ملی خداحافظی می کنم، اما همیشه قلبم با هم تیمی هایم است.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر

به گزارش کسب و کار نیوز به بازی های پاراآسیایی جاکارتا، عادل طرفی با اشاره به برگزاری اردوهای فشرده ای که برای قهرمانی در بازی های پاراآسیایی پشت سرگذاشته اند، اظهار داشت: در طول یک سال و نیم گذشته اردوهای فشرده ای داشته‌ایم و هم تیمی هایم شاید یک ماه یا یک ماه و نیم به منزلشان نرفته بودند. هدفمان هم قهرمانی این بازی ها بود که خدا کمک کرد و توانستیم به آن دست یابیم.
وی درباره خداحافظی اش از تیم ملی اظهار داشت: این مسابقات تمام شد و من از تیم ملی خداحافظی می کنم، اما همیشه قلبم با بچه ها و این تیم است چون سالهای سال تلاش کردم و می دانم چه زحماتی را متحمل شده اند تا در این رقابت ها برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. امیدوارم در آینده با برنامه ریزی هایی که رئیس فدراسیون انجام می دهد بار دیگر این قهرمانی را تکرار کنیم و نیم نگاهی هم به بازی های پارالمپیک داشته باشیم تا بتوانیم روی سکو بایستیم.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال از داوری مسابقه نیز گلایه کرد و گفت: داور امروز مسابقه آنگونه که باید سوت می زد، نزد یعنی به نفع حریف بود. لحظه آخر هم باید پایان بازی را اعلام می کرد اما توپ را به آنها داد تا فرصت دوباره ای به ژاپن دهد که رقیب دیرینه ما است ولی خدا را شکر ملی پوشان بازی را مدیریت کردند و توانستند با فکر خوب این مقام را کسب کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.