صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / ثبت معامله ۲۹۳ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران
ثبت معامله ۲۹۳ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران

طی هفته گذشته رقم خورد

ثبت معامله ۲۹۳ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران

در هفته منتهی به 19 مهر ماه، 293 هزار و 336 تن انواع کالا به ارزش بیش از 17 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد 8 و 15 درصدی را در حجم و ارزش تجربه کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بورس کالا، در هفته منتهی به ۱۹ مهر ماه، ۲۹۳ هزار و ۳۳۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۸ و ۱۵ درصدی را در حجم و ارزش تجربه کرد.
طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۱۱ هزار و ۸۸۰ تن انواع کالا به ارزش ۷ هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۱۰۴ هزار و ۸۷۰ تن فولاد، ۵ هزار و ۵۰۰ تن مس، ۹ تن کنسانتره مولیبدن، ۳ کیلوگرم شمش طلا و یک هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۱۳۶ هزار و ۵۵۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از۹هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۹ هزار و ۲۵۰ تن قیر، ۶۷ هزار و ۹۹۹ تن مواد پلیمری، ۲۶ هزار و ۱۱۱ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار تن گوگرد، یک هزار و ۱۹۶ تن روغن و ۳۰هزار تن وکیوم باتوم معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۴۴ هزار و ۷۰۰ تن انواع کالا به ارزش ۴۲۲ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۴۳ هزار و ۸۰۰ تن گندم و ۹۰۰ تن شکر مشاهده شد.

همچنین مطالعه کنید:

سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفند پرداخت می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، دولت در سال ‌۱۴۰۱ برای پرداخت به موقع سود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.